مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری:

جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی یزد به صورت جدی در حال اجراست

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری در جمع خبرنگاران استان ‌گفت: طرح جداسازی آب فضای سبز از آب مصرفی و آشامیدنی شهر یزد به صورت جدی در حال اجراست.

به گزارش یزدی نیوز "بهروز شهابی زاد" در جمع اهالی رسانه ‌استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف آب در استان، ‌بیان کرد: کاشت چمن طبیعی در استان یزد ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دفتر فنی،‌ امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد در سه شاخه صورت می‌گیرد، ‌ادامه داد: نظارت بر پروژه‌های عمرانی به صورت عالی، شهرسازی و ترافیک سه حوزه‌ای است که دفتر فنی استانداری یزد موظف به اجرای آن است.
شهابی زاد افزود: ‌درحال حاظر این دفتر به عنوان نماینده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در طرح‌های بازآفرینی شهری هم فعالیت می‌کند و بخشی از عملکرد این دفتر در این حوزه قرار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خاطرنشان کرد: اعتبارات استانی تا الان هر ساله در بخش تملک و دارایی تقسیم می‌شده و امسال تغییری که در اعتبارات صورت گرفته است این بوده که این اعتبارات از این به بعد به صورت شهرستان محور اختصاص پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه این موضوع در نتیجه برنامه محور شدن فعالیت‌های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری صورت گرفته است، ‌گفت: این موضوع سبب شده که به جای خرد شدن پروژه‌ها و اجرای ناقص بسیاری از پروژه‌ها، ما شاهد اجرای کامل و بهره‌برداری از چند پروژه مشخص باشیم.
شهابی زاد از ممنوع شدن کاشت چمن طبیعی در استان یزد خبر و ادامه داد: چمن‌های موجود الان درحال نگهداری است ولی به هیچ عنوان اجازه کاشت چمن جدید در استان یزد صادر نمی‌شود.
مدیرکل دفتر فنی، ‌امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری افزود: بحث مدیریت مصرف آب را هم به جدیت دنبال می‌کنیم و طرح جداسازی آب فضای سبز از آب مصرفی و آشامیدنی شهر به صورت جدی در حال اجراست.
شهابی‌زاد در پایان سخنان خود در ارتباط با بحث بازآفرینی شهری خاطرنشان کرد: در این طرح ما در حال هدایت دستگاه‌ها به این سمت هستیم که اعتبارات آنها در محل‌های هدف هزینه شود و زمینه رشد و توسعه بخش‌های مختلف استان در حوزه‌های عمرانی و فنی فراهم گردد.
 
 
منبع:استانداری یزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..