همزمان با دهه کرامت:

درمان رایگان ۵۰۰ کودک بی‌سرپرست در جشنواره زیرسایه خورشید یزد

دبیر یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» استان یزد،گفت: بیش از 500 کودک بی سرپرست در جشنواره «زیر سایه خورشید» یزد رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سیدناصر حیدری» در مراسم استقبال از خدام حرم رضوی ضمن گرامیداشت دهه کرامت،‌ اظهار کرد: این جشنواره مردمی در ۴۳۸ شهرستان و ۱۷ کشور جهان برگزار می‌شود که یک صدا این ندا را داریم و همه شهرمان را صحن دارالعباده آستان رضوی کرده‌ایم .

 
وی افزود: جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد هم اکنون آغاز به کار کرده است و تا ششم مردادماه ادامه دارد و ۱۶ نفر از خدام حرم رضوی با چهار گروه در ۴۴ نقطه شهری و روستایی برنامه دارند .
 
دبیر یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» استان یزد،گفت: در استان قریب به ۲۵۰ برنامه پیش‌بینی شده است که با توجه به درخواست‌ها و اظهار ارادت مردم به خدام حرم رضوی این میزان نیز افزایش پیدا می کند .
 
حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: دیدار با علما، خانواده‌های شهدا، دانش‌آموزان و دانشجویان، از جمله این برنامه‌ها است که در قالب ۱۷ جشن نیز در استان در این زمینه برگزار می‌شود.
 
این مقام مسئول در ادامه شعرخوانی و تئاتر و جشن بزرگی که استقبال مردمی با مدلی کاملا اسلامی برگزار می‌شود و برای اولین بار در استان نیز مسابقه در سه گروه سنی برگزار می‌شود .
 
دبیر یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» استان یزد بیان کرد: این برنامه به عنوان شعائر الهی است و فرهنگ و نسیم رضوی می‌برد و بسیاری از ناملایمات را از بین می‌برد و در این راستا نیز بسیاری از خدمات رایگان انجام می‌شود .
 
وی خاطرنشان کرد: درمان رایگان ۵۰۰ نفر از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان و درمان رایگان، ایستگاه‌های سلامت در ۱۳ نقطه و پرداخت ۲۰۰ وام کارآفرینی ازجلمه این برنامه‌ها است .
 
حجت الاسلام حیدری گفت: اطعام در مناطق محروم، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان، اعزام تورهای زیارتی، ترمیم خانه‌های نیازمندان از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای خدام رضوی در استان یزد است.
 
وی بیان کرد: پنج هزار کتاب با محتوای سبک زندگی و برگزاری مسابقه از آن به عنوان برنامه محتوایی ما است که در این زمینه نیز برگزار می‌شود .
 
حیدری خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های این برنامه به صورت مردمی برگزار می‌شود و در سطح کشور نیز این به صورت خودجوش مردمی برگزار می‌شود .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..