شعبه اقماری تامین اجتماعی در بهادران مهریز افتتاح شد

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد از بهره‌برداری شعبه اقماری این اداره کل در منطقه بهادران مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد صابری» در این باره گفت: ارائه خدمات آنلاین به مردم بهادران از اهداف راه‌اندازی این شعبه بوده و خدمات ثبت‌نام بیمه‌شدگان اصلی و تبعی، دریافت لیست حق بیمه، فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران، رسیدگی به سوابق بیمه‌شدگان، تعهدات کوتاه مدت و تمدید اعتبار و تعویض دفترچه و دیگر خدمات در این شعبه به مردم ارائه می‌شود. 

 
وی افزود: در این منطقه ۴۴ هزار و ۵۳۳ نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که حدودیک‌هزار و ۱۳۸ نفر آنها بیمه شده اجباری در کارگاه‌های منطقه هستند و یک‌هزار و ۴۷۰ نفر بیمه شده اصلی هستند. 
 
صابری خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در هزینه و وقت مردم و بهره‌مندی از خدمات تامین اجتماعی در این شهر از مهمترین ویژگی‌های راه‌اندازی این شعبه است. 
 
«سیدمحمد رستگاری» فرماندار مهریز از اظهار رضایت مردم بهادران از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه کمک بزرگی به مردم دهستان بهادران شده است.
 
به گفته وی، این دهستان با توجه به داشتن معدن سرب و روی مهدی‌آباد به عنوان یکی از بزرگترین معادن سرب و روی خاورمیانه از ظرفیت بالایی برخوردار است و با این وجود نیز باید در راستای ارتقای خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان تلاش بیشتری انجام شود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..