پیگیری های استاندار در یزد و تهران در رابطه با مشکلات بخش خصوصی، حوزه صنعت، معدن و آب استان

به دنبال نشست استاندار یزد با صنعتگران و کارآفرینان استان، با دستور استاندار مقرر شد برای حل مسائل و مشکلات هر یک از خوشه های صنعتی استان یزد، نشست ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل و نسبت به حل مسائل مرتبط با آن خوشه صنعتی تصمیم گیری لازم انجام شود.

به گزارش یزدی نیوز « محمود زمانی قمی » که در دیدار با نخبگان و فعالان بخش خصوصی استان بر پیگیری مجدانه مسائل آنان تاکید کرده بود، بلافاصله با تعیین وقت، چند روز بعد از این نشست در روز یک شنبه ۲۴ تیرماه به صورت مشخص و با حضور « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و تعدادی از صنعتگران و نمایندگان بخش خصوصی به بررسی و احصای مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

سامان یافتن ثبت سفارش و بهره برداری از سامانه ارزی از طریق بانک مرکزی از جمله مسائلی بود که صنعتگران خواستار پیگیری آن توسط استاندار یزد از مرکز و مسئولان کشوری بودند.
استاندار یزد نیز روز دوشنبه با حضور در بانک مرکزی با « اکبر کمیجانی » قائم مقام رییس کل بانک مرکزی دیدار کرد، مسائل ارزی صنعت استان مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه این تلاش، مقرر شد تا دوشنبه هفته آینده با حضور نمایندگان شاخه های مختلف صنعتی استان از جمله نساجی، فولاد، برق، کاشی، معدن، مواد غذایی و صنایع شیمیایی و سلولزی مجددا جلسه ای در دفتر قائم مقام بانک مرکزی در همین رابطه برگزار شود.
 
 
موضوع آبهای ژرف استان در دستورکار استاندار یزد
 
 
زمانی قمی همچنین در سفر دوشنبه خود به تهران، با ستاری معاون فنی رییس جمهور در خصوص موضوع آب های ژرف و منابع مختلف آبی در استان به گفتگو و رایزنی پرداخت.
برای ادامه این بحث نیز مقرر شد تا یکشنبه هفته آینده مجددا نشستی در همین خصوص در محل دفتر معاون فنی رییس جمهور و به دنبال آن در وزارت نیرو با حضور استاندار و مدیران صنعت آب استان تشکیل شود. 
گفتنی است استاندار یزد روز دوشنبه ۲۶ تیرماه نیز مجددا با تشکیل نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، تحقق تصمیمات نشست با صنعتگران و کارآفرینان استان را پیگیری و بر حمایت کامل از بخش صنعت و معدن استان تاکید کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..