جشن‌های غدیر در روستاهای استان یزد برگزار می‌شود

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد با بیان اینکه جشن‌های غدیر در روستاهای استان یزد برگزار می‌شود گفت: سیره و سنت حکومتی حضرت علی (ع) و اسلام برای غیرمسلمان تبیین شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در نشست بنیاد غدیر استان یزد که با آیت‌الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد با تبریک دهه کرامت با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته بنیاد غدیر استان یزد اظهار داشت: ارسال برنامه‌های بنیاد غدیر استان به بنیاد مرکز سبب شده که از برنامه‌های اجرایی این بنیاد در یزد رضایت کامل داشته باشند.

 
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد با بیان اینکه در اسلام و ادیان الهی مهمترین موضوع امامت است افزود: غدیر، رهبری و امامت جامعه یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت است.
 
وی با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی غدیر سیاست‌ها و برنامه‌هایی را برای استان‌ها در هر سال ارسال می‌کند تصریح کرد: برای سال ۹۷ این سیاست‌ها و برنامه‌ها را برای استان یزد ارسال کردند و ما در استان طبق معمول برنامه‌ها را برای دستگاه‌ها ارسال کردیم تا آنها نیز در این مورد مطالعه، ملاحظه و اظهار نظر کنند.
 
حسینی کوهستانی گفت: در این سیاست‌ها برنامه‌های کلی و محتوای بنیاد بین‌المللی غدیر وجود دارد که برای امسال در چهار بخش احصا و به ارائه توضیحاتی پرداختند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: بحث گرامیداشت‌ها و جشن‌ها در طول سال، فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی تبلیغی، فرهنگ سازی و کارهای زیربنایی و همچنین برنامه‌های محتوایی از جمله مطالبی است که در سیاست‌ها عنوان شده است.
 
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد عنوان کرد: کلیه برنامه‌ها مانند برگزاری دوره‌های مختلف و همچنین تربیت معلم، مدیر، مربی و غیره در ارتباط با غدیر در استان یزد انجام می‌گیرد و از تاریخ ۲۷ تیرماه امسال هم این برنامه‌ها در سطح استان یزد آغاز می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه غدیر مسئله وحدت برای مسلمین است گفت: جهان بشریت اگر سیره معصومین و جایگاه غدیر را به خوبی درک کنند و سیره و سنت حکومتی حضرت علی (ع) و اسلام برای غیرمسلمان تبیین شود قطعاً استقبال و اقبال مردم از اسلام و تشیع و مدیریت اسلامی بسیار افزایش می‌یابد.
 
حسینی کوهستانی اظهار داشت: با توجه به زندگی و شرایط اقتصادی کشور می‌توان با الگو قرار دادن سیره و سنت حضرت علی (ع) بسیاری از مسائل و مشکلات را مرتفع ساخت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اذعان داشت: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای برای روستاهای استان که برنامه‌هایی ندارند در نظر گرفتیم که یک گروه سه نفره با حضور یک روحانی، مداح و یک مجری بتوانیم جشن‌هایی را برایشان برگزار کنیم تا آنها نیز بتوانند از این دهه بهترین بهره را ببرند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..