معاون کمیته امداد یزد خبر داد؛

ایجاد ۲۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در یزدی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، گفت:‌ طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۳۰ فرصت شغلی در طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ایجاد شد که نیمی از این طرح‌ها در بخش توان‌افزایی بود .

به گزارش یزدی نیوز«امیر زین‌العابدین قمی» در این نشست با اشاره به دور جدید فعالیت‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: دور جدید فعالیت‌های اشتغال و خودکفایی از نیمه سال ۹۶ باهدف ارتقاء و بهبود عملکرد و بهره‌برداری مؤثرتر از منابع و ظرفیت‌های با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی آغازشده است .

 
وی افزود: مهم‌ترین محورهای برنامه‌ای در دور جدید شامل آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و بررسی وضعیت گذشته، طراحی و پیاده‌سازی راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های نوین است .
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، گفت: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۳۰ فرصت شغلی در طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ایجاد شد که نیمی از این طرح‌ها در بخش توان‌افزایی بود .
 
زین‌العابدین قمی ادامه داد: طی سه‌ماهه نخست سال ۹۷ بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد طرح‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات از محل منابع صندوق اشتغال نیازمندان، تسهیلات تکلیفی بانک‌ها از محل بودجه دولت و وام‌های تلفیقی به مددجویان تحت حمایت اعطا شد .
 
وی با اشاره به اهمیت توجه به پایداری و درآمدزایی طرح‌های اقتصادی ایجادشده گفت: ارتقاء الگوی متعارف توسعه کسب‌وکار در کمیته امداد و طراحی و اجرای الگوی جدید توسعه کسب‌وکار برای مددجویان تحت حمایت از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین منظور در الگوی متعارف، ناظران فنی این نهاد با برقراری ارتباط بین مجریان طرح، منابع مالی و بازار در کانون اجرای طرح‌های اشتغال قرار دارند .
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، خاطرنشان کرد: هزار و ۳۷۷ مددجوی تحت حمایت با دریافت ۲۸ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان وام اشتغال در سال گذشته وارد عرصه کارشده‌اند .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..