مدیر کل بنیاد شهید یزد:

چهلمین سالگرد انقلاب فرصتی برای بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان موفقیت‌های بی‌شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوز«احمد ابراهیمی» در نشست کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور یکی از اهداف عالیه نظام بود که به لطف خداوند متعال و رهبری داهیانه بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و همچنین ایثار شهدا و ایثارگران محقق شد. 

 
وی یادآور شد: دشمن با هدف ایجاد خلل از ستون‌های محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد است با نا امید کردن مردم از نظام اهداف شوم خود را در منطقه پیگیری کند که لازم است مردم با بصیرت ایران همچون گذشته در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند. 
 
ابراهیمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دانست و افزود: پاسداشت ارزش‌های ناب و متعالی انقلاب اسلامی از جمله ایثار و شهادت مهم‌ترین اقدام در این راستا خواهد بود. 
 
مدیرکل بنیاد یزد اظهار کرد: بحث ایثار و شهادت نباید به یک کارگروه خاص منحصر شود و لازم است تدابیری از سوی مسئولان ارشد استان اتخاذ شود تا برنامه‌های همه کارگروه‌ها با محوریت بحث ایثار و شهادت انجام شود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..