مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر خبر داد؛

کمانداران برتر بسیجی استان یزد معرفی و تجلیل شدند

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد،با اشاره به مسابقات تیر و کمان، المپیاد فرهنگی ورزشی استان، گفت:‌ 48 نفر از کمانداران برتر بسیجی استان که در دو ماده «کامپوند» و «ریکرو» شرکت کردند،‌ در میبد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدمهدی نیکونژاد» در جمع خبرنگاران با بیان این‌که المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برادر و خواهر برگزار شده است، اظهار کرد: منتخبان اول تا سوم هر ماده به رقابت‌های قهرمانی کشوری اعزام می‌شوند .

 
وی افزود: خواهران منتخب این رقابت‌ها در المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج که اواخر مرداد ۹۷ در تبریز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
 
مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که استان یزد در رشته تیر و کمان رقابت‌های کشوری و بین المللی حرف برای گفتن دارد، گفت: پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در شهرستان‌های میبد، اردکان، بافق و یزد دایر است.
 
نیکونژاد در ادامه با اشاره به این‌که ورزشکاران کماندار حرفه‌ای استان در جامعه ورزشی فعالیت دارند، تصریح کرد: امیدواریم همانند سالهای قبل، بتوانند عنوان قهرمانی رقابتهای تیر و کمان را از آن خود کنند .
 
وی در پایان تاکید کرد: المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات استان در ۱۲ رشته ورزشی با حضور ورزشکاران منتخب هر شهرستان ۲۹ تیر ماه در ۱۲ سالن ورزشی استان یزد برگزار می‌شود .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..