مشکلات اولین واحد خودروسازی استان یزد بررسی شد

مشکلات و موانع اولین واحد خودروسازی استان یزد در مهریز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بازدید از اولین واحد خودروسازی استان یزد در مهریز گفت: برای برون رفت از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و با تأکید استاندار یزد، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت میدانی برگزار می‌شود. 

 
وی با اشاره به این که در این جلسه مشکل واحد تولیدی خودروسازی مهریز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: عمده مسائل و درخواست این واحد، تخصیص منابع و تسهیلات بود. 
 
صادقیان افزود: تولیدکنندگان داخلی ما قادر به تامین نیازهای داخل هستند که با برطرف شدن مشکلات و مسائل آنان، شاهد تقویت تولید داخلی و اشتغال هستیم. 
 
وی تقویت تولید، اشتغالزایی و رونق کسب و کار در این واحد تولیدی را اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این باور در استان وجود دارد که بخش خصوصی می‌تواند صنعت بزرگ خودروسازی را در استان راه‌اندازی کند. 
 
معاون عمرانی استاندار مشکل این واحد تولیدی را فروش تولیدات آن دانست و عنوان کرد: در بخش دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان در خرید وانت‌ها و ون‌های تولیدی این کارگاه می‌توان به تولید در صنعت خودرو در استان کمک کرد.
 
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز افزود: این واحد یکی از واحدهای منحصر به فرد در سطح استان یزد است که در شهرستان مهریز مشغول به فعالیت است.
 
وی افزود: این واحد تولیدی در فاز اول اقدام به تولید وانت می‌کند و در طرح توسعه و فاز بعدی تولید این مجموعه تولید خودروی سواری ون است و باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها زمینه فعالیت، رشد و توسعه تمام واحدهای تولید را فراهم کنیم. 
 
گفتنی است، شرکت ماشین سازی شاهین مهریز با خط مونتاژ وانت‌بارهای ۱۳۰۰ سی سی، برای بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد شغل کرده ‌است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..