رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:

ارسال۵۵۰۰ پاسخنامه مسابقه قرآنی به دفاتر تبلیغات اسلامی استان یزد

رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ پاسخ‌نامه مسابقه قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» به دفاتر تبلیغات اسلامی استان ارسال شد.

به گزارش یزدی نیوزعلی‌محمد رضایی اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، اختتامیه مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان یزد برگزار می شود.

 
وی افزود: مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حمایت محمد محسن امتیازی، یکی از خیران یزد در سطح استان برگزار شد.
 
رضایی با بیان اینکه ۲۰ هزار برگ مسابقه در سطح استان توزیع شد، عنوان کرد: در مجموع پنج هزار و ۴۹۸ پاسخنامه به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها و مرکز استان ارسال شده است.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شهرستان‌های میبد با یک هزار و ۱۵۷ نفر و شهرستان ابرکوه با یک هزار و ۱۸۳ نفر بیشترین تعداد شرکت کننده را در این مسابقه به خود اختصاص داده اند.
 
وی افزود: پس از تصحیح پاسخنامه های رسیده به ۱۱۴ نفر از افرادی که به تمامی سئوالات پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله ربع سکه بهار آزادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه، اقلام فرهنگی و … اهدا می‌شود.
 
رضایی گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقه، یکشنبه ۲۴ تیر ماه همزمان با شب سالروز ولات با سعادت فاطمه معصومه (س) همراه با اقامه نماز جماعت در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) برگزار می شود.
 
وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی و با همکاری واحد فرهنگی آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) برگزار می شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..