سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

مشکل لاستیک رانندگان حوزه باربری استان یزد به زودی حل می شود

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از حل مشکل لاستیک رانندگان حوزه باربری ناوگان حمل و نقل عمومی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسعید برازنده مقدم، در دیدار با اعضای انجمن رانندگان استان یزد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی اکنون در کشور وجود دارد که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده، رفع شود، اظهار داشت: در هر حال کشور ما در برهه‌های مختلف با مشکلات اقتصادی به نحوی دست و پنجه نرم کرده اما در این شرایط نیاز به سعه صدر بیشتری وجود دارد.

 
وی با اشاره به اینکه برخی کمبودهای موجود ناشی از همین مسائل اقتصادی است، افزود: مشکلات رانندگان حوزه باربری ناوگان حمل و نقل عمومی در زمینه تهیه و تامین لاستیک نیز در زمره همین کمبودها است.
 
برازنده مقدم عنوان کرد: با پیگیری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، لاستیک خارجی وارد شده و امیدواریم با توزیع آن، به زودی شاهد رفع مشکلات رانندگان باشیم.
 
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه در کشور ما همواره در زمینه توزیع کالاها مشکلات جدی وجود داشته است، افزود: امیدواریم دست اندرکاران امر و انجمن‌های مرتبط با تدابیر و راهکارهایی که ارائه می دهند، شرایط توزیع مناسب لاستیک بین رانندگان را فراهم کنند.
 
برازنده مقدم خاطرنشان کرد: همچنان نیز از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت، پیگیر واردات لاستیک هستیم و امیدواریم به زودی این مشکل به طور کامل حل شود.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تولیدکنندگان داخلی نیز به سمت تولید لاستیک های مورد نیاز و استاندارد برای کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین بروند تا علاوه بر رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال، شاهد رفع ریشه ای مشکلات رانندگان در زمینه تامین لاستیک باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..