شهردار یزد:

نخستین برنامه ۵ ساله شهرداری یزد به زودی تدوین می شود

شهردار یزد از تدوین برنامه پنج ساله شهرداری یزد برای نخستین بار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بودجه سال ۹۸ شهرداری یزد بر اساس این برنامه تعیین خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزمهدی جمالی‌نژاد در دیدار با جمعی از اعضای انجمن پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت خود را سال‌ها در شهرداری اصفهان و سایر شهرها انجام داده است، اظهار داشت: شورای شهر یزد متفاوت‌تر از شورای شهرهای استان‌های دیگر کشور است و در آن تنوع ذائقه و سلیقه بسیار مشاهده می شود از اینرو می تواند گفت در شورا، صدای سلیقه های مختلف مردم یزد به گوش ما می رسد.

 
وی بیان کرد: بر این اساس تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که با اقدامات انجام شده در سطح شهر، بتوانیم پاسخگوی همه سلایق و علایق باشیم.
 
شهردار یزد با اشاره به اقدامات شهرداری یزد در حوزه‌های زیربنایی و زیرساختی، عنوان کرد: این خدمات بسیار خوب بوده و این قدامات ارزشمند به خاطر دید عمیقی است که اعضای شورای شهر نسبت به کار اجرایی دارند زیرا اغلب آنها کار اجرایی انجام داده اند.
 
جمالی نژاد با تاکید بر اینکه شهر یزد نیازمند یک برنامه مدون است، افزود: در تلاشیم نخستین برنامه را برای شهرداری تدوین کنیم تا این نهاد برای نخستین بار دارای یک برنامه پنج ساله باشد و همه امور بر اساس این برنامه پیش برود.
 
وی یادآور شد: از آنجا که برنامه ای برای تدوین بودجه ۹۷ وجود نداشت، برای نخستین بار بودجه امسال با نظرسنجی مردم بسته شد اما بودجه سال ۹۸ به طور قطع بر اساس برنامه پنجم شهرداری بسته خواهد شد.
 
شهردار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کار شهرداری در هیچ روز و ساعتی تعطیلی‌بردار نیست، عنوان کرد: تلاش می کنیم با انجام اقدامات ارزنده، به جایی برسیم که مردم دیگر خود را جدا از شهرداری نبینند.
 
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های خوبی که برای یزد پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: پردیس بزرگ فرهنگی کار بسیار بزرگ و زیبا، یک مجموعه بسیار بزرگ و ارزشمند و چنانچه کلنگ آن خورده شود باید همه مدافع آن شویم و این مجموعه بزرگ، شهر را متحول می‌کند.
 
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای شورای شهر برای احداث این پردیس بزرگ به اجماع رسیده‌اند و امیدواریم هر چه سریع‌تر مقدمات کلنگ زنی آن فراهم شود.
 
شهردار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در پویایی شهر عنوان کرد: معتقدیم اگر رسانه ها به یک همگرایی برای رشد و توسعه شهر برسند، می توانند به عنوان مشاوران آگاه مجموعه شهرداری در توسعه شهر سهیم باشند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..