مدیر عامل والیبال خاتم اردکان:

برای قهرمانی آسیا به میانمار می‌رویم

مدیر عامل تیم والیبال خاتم اردکان با اعلام آمادگی تیمش در تمرینات پیش از اعزام به رقابت‌های باشگاه‏‏های آسیا، قهرمانی آسیا را نوید داد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن ملت اردکانی» در مراسم بدرقه بازیکنان والیبال خاتم در اردکان  گفت: با حضور بازیکنان بزرگ والیبال کشور تیم قدرتمندی تشکیل شده و امیداوریم با حمایت همه جانبه مسئولان بتوانیم هرچه زودتر روند آماده سازی را با قدرت ادامه دهیم. 

 
مدیرعامل تیم خاتم با اشاره به موفقیت‌های سال گذشته بازیکنانش در لیگ برتر کسب عنوان نایب قهرمانی را اتفاقی ندانست و تصریح کرد: تلاش داریم با یکدلی موجود در بین کادرفنی و بازیکنانمان به موفقیت بزرگتری در آسیا برای اردکان و کشور دست یابیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: با حضور بازیکنانی چون شهرام محمودی، عادل غلامی مهدی مهدوی و حمزه زرینی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و کیفیت و قدرت یک بازیکن ملی پوش را حفظ کرده اند، بازیکنان سابق تیم انگیزه دوچندانی پیدا کرده و شاهد یک تیم یکدست هستیم. 
 
ملت اردکانی در پایان افزود: هدف مجموعه خاتم اردکان قهرمانی باشگاههای آسیا خواهد بود و با توکل بر خداوند و یکدلی بازیکنان و دعای خیر همه ایرانیان این مهم را رقم خواهد خورد. 
 
گفتنی است، تیم والیبال خاتم اردکان در گروه A مسابقات باشگاههای آسیا با تیمهای قزاقستان، ژاپن و قطر هم گروه شده و بازیکنان این تیم امروز عصر برای ادامه تمرینات پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی با بدرقه هوادارن و مسئولان ورزش دوست اردکانی به سمت تهران حرکت کردند. 
 
رقابت‌های جام باشگاههای آسیا در رشته والیبال از هشتم مرداد در کشور میانمار آغاز خواهد شد و تیم خاتم تنها نماینده کشورمان بعنوان نایب قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در این رقابت‌های حساس حاضر خواهد بود. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..