امام جمعه یزد:

مسئولان با محتکران برخورد کنند/اساس انقلاب ما بر استقلال است

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه انقلاب ما از اساس بر پایه شعار استقلال شکل گرفت، گفت: ملت ایران هرگز نباید عزت و استقلال خود را با تکیه بر بیگانگان پایمال کند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور و فشارهایی که بر مردم وارد می‌شود، اظهار داشت: اگر بتوانیم به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم، بخش قابل توجهی از این مشکلات قابل رفع خواهد بود.

 
وی عنوان کرد: کشور ما از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است اما این ظرفیت‌ها آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و اکنون لازم است برای عبور از بحران‌های اقتصادی توجه ویژه ای به این ظرفیت‌ها صورت گیرد.
 
ناصری با تاکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا تولید داخلی را تقویت کنند، افزود: مردم نیز باید در این مسیر با حمایت از تولید داخلی، کمک کنند تا چرخ‌های اقتصاد بچرخد.
 
امام جمعه یزد بیان کرد: وابستگی ما به غرب و کالاهای وارداتی نباید عاملی شود که آنها هرگاه اراده کردند بتوانند ما را مورد آزار و سختی قرار دهند و تحقق این امر تنها با تقویت تولید داخلی امکان پذیر است.
 
وی افرادی که در چنین شرایطی از مردم، بیت المال و … سوء استفاده کرده و به جای فراهم آوردن شرایط راحتی مردم، اقدام به احتکار کالاها می کنند، افزود: آنهایی که اقدام به انبار کردن اجناس می کنند تا در زمان معین، آنها را گران‌تر بفروشند، خائن به مردم هستند و مسئولان باید از اقدام آنها جلوگیری کرده و با آنها برخورد کنند.
 
ناصری تاکید کرد: شعار انقلاب اسلامی از ابتدا بر اساس استقلال بوده و امروز نیز باید تلاش کنیم تا کشور خود را بدون تکیه بر ظالمان و ستمگران اداره کنیم.
 
خطیب جمعه یزد خاطرنشان کرد: خداوند متعال هرگز به ما اجازه نداده که عزت خود را به دیگران بفروشیم و به جز خدا به دیگران امید داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هم نمی‌توانند، استقلال و عزت ملت ایران را تحمل کنند، افزود: دشمنان دریافته‌اند که دین و مکتب اهل بیت(ع) این روحیه را به مردم ایران داده و به همین دلیل هم سعی در نابود کردن این روحیه به وسیله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دارند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..