فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

ادارات الگوی مصرف درست در جامعه باشند

فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای اصلاح الگوی مصرف ابتدا باید از ادارات آغاز کنیم و ادارات باید الگوی مصرف درست در جامعه باشند.

به گزارش یزدی نیوزکریم محرمی راد در جمع بسیجیان ادارات استان یزد اظهار داشت: اگر به ضرورت مدیریت مصرف در تمامی حوزه ها توجه نشود، تغییری نیز ایجاد نمی شود و ما نباید خواسته را با نیاز اشتباه بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه صرفه جوئی باید از ادارات شروع شود، افزود: ادارات باید الگوی درست مصرف کردن در جامعه باشند.

محرمی راد بیان کرد: نباید رفتار مصرف گرایانه داشته باشیم بلکه باید نسبت به رفتار خود در حوزه فرهنگ، به دیگران جواب بدهیم و آنچه مسلم است، نیاز به تغییر رفتار و اصلاح اندیشه داریم.

وی تأکید کرد: برای حل مسئله، نمی توان واقعیت ها را انکار کرد بلکه باید نگاه عمیق داشت و با تغییر سبک زندگی، به سلامتی، امنیت و آرامش برسیم.

محرمی راد افزود: چهار رکن اساسی انسان شامل اوقات، افکار، احوال و رفتار است که اگر در انسان وجود داشته باشد به مدیریت مصرف هم می رسد.

فرمانده حوزه بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نقش بسیج در مدیریت مصرف آب خاطرنشان کرد: هدف ما توانمند سازی معنوی بسیج و محرومیت زدایی است.

محرمی راد ادامه داد: نیاز امروز، گفتگو است و باید یاد بگیریم در جامعه خوب صحبت کنیم و راه صعود انسانها زبان است و اگر بتوانیم زبان مدیریت و کنترل کنیم، دیگر مسائل نیز مدیریت می شود.

وی تأکید کرد: باید از تهدیدات و نداشته ها به وسیله خلاقیت، فرصت ساخت و مانند گذشتگان که در بی آبی مدیریت آب داشتند، ما نیز به مدیریت صحیح در این زمینه برسیم.

محرمی راد تصریح کرد: امروز تفکری درست است که دو خروجی داشته باشد، یکی امید بیشتر  و یکی تلاش بیشتر و اگر غیر از  این باشد به خود خیانت کرده ایم.

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..