مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

حل مسئله آب نیازمند روحیه بسیجی است/ضرورت احیای روحیه قناعت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: حل مسئله آب نیازمند روحیه بسیجی در میان آحاد افراد جامعه است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدمهدی جوادیان زاده، در جمع بسیجیان ادارات استان یزد اظهار داشت: ما در مسئله آب نیز مانند بسیاری از حوزه های دیگر به روحیه بسیجی نیاز داریم  و بسیجیان نباید نسبت به مسائل آب بی تفاوت باشند.

 
وی افزود: بسیج می تواند برای حل این مشکلات کمک کند و راهکار بدهد و به نظر می‌رسد با روحیه بسیجی است که می توان یک مسیر درست را طی و سمت جلو حرکت کرد.
 
جوادیان زاده ادامه داد: ما نیاز به توسعه اجتماعی داریم که در این راستا باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهیم و فراموش نکنیم که هر توسعه ای با وجود آب امکان پذیر است و از آنجا که منابع آب استان محدود است، باید فرهنگ صرفه جویی و قناعت را که از گذشتگان به ارث برده ایم را در زندگی امروز خود به کار بگیریم.
 
وی عنوان کرد: ما باید منابع آب موجود را حفظ کرده و از آلودگی آن جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم تا برداشت و حفاری غیرمجاز صورت بگیرد.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد تاکید کرد: افرادی که منافع خود را بر منافع  جامعه ترجیح می دهند، خواسته یا نا خواسته دشمن جامعه هستند چرا که با اضافه برداشت و حفر چاه غیر مجاز به منابع آبی تجاوز می کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به توسعه پایدار استان باید با افرادی که مصرف بی رویه در بخش کشاورزی، صنعت، شرب و بهداشت دارند، مقابله کنیم و فرهنگ صرفه جویی که در گذشته جزئی از شخصیت یک یزدی بوده را دوباره احیاء کنیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..