مدیرعامل هلال احمر استان یزد:

برنامه‌ریزی برای پوشش امدادی زائران اربعین در یزد آغاز شد

مدیرعامل هلال احمر استان یزد با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع پوشش امدادی زائران اربعین گفت: برنامه ریزی برای خدمت رسانی به زائران از هم اکنون در یزد آغاز شده است.

به گزارش یزدی نیوزمحسن حرازی زاده در اولین جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان یزد اظهار داشت: خدمت رسانی به زائران اربعین از اهمیت بسیاری برخوردار است از اینرو باید برای انجام وظایف خود به بهترین نحو ممکن، از هم اکنون برنامه ریزی های لازم انجام شود.

 
وی با اشاره به اینکه مدیرعامل هلال احمر استان یزد با حکمی از سوی استاندار به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان معرفی شده است، افزود: همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن به زائران اربعین به کار خواهیم گرفت.
 
حرازی زاده با تاکید بر اینکه لازم است هماهنگی و تعامل بین دستگاهای مرتبط در زمینه امدادرسانی و خدمت رسانی به زائران اربعین انجام شود، عنوان کرد: هدف همه ما باید ارائه هر چه بهتر خدمات امداد و نجات و خدمات بهداشتی و درمانی به زائران مراسم اربعین حسینی باشد.
 
وی همچنین بیان داشت: وظیفه هلال احمر در این مراسم علاوه بر پوشش امدادی مسیر حرکت زائران، ارائه خدمات درمانی توسط مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تاکید کرد: از همه توان خود برای انجام وظایف خطیر هلال احمر استان یزد در این همایش بین المللی استفاده خواهیم کرد و از هم اکنون نیز برنامه ریزی های لازم را با همکاری دستگاه های دیگر انجام خواهیم داد.
 
 در این جلسه مقرر شد به منظور هماهنگی بیشتر، مانورهای مشترکی بین دستگاه‌های خدمت رسان در این مراسم برگزار شده و آموزش های امدادی، بهداشتی و درمانی نیز در قالب تهیه برشور و سی دی به زائران ارائه شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..