رئیس سازمان لیگ اسکواش خبر داد:

فعالیت ۳۰ تیم باشگاهی در لیگ اسکواش کشور

رئیس سازمان لیگ اسکواش از فعالیت ۳۰ تیم باشگاهی در لیگ اسکواش کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمجید جلیلی قاضی‌ زاده، در جمع خبرنگاران استان یزد با اشاره به توسعه لیگ‌های قهرمانی اسکواش طی چند سال اخیر اظهار داشت: ورزش اسکواش در طول چند سال اخیر جایگاه خوبی در ورزش کشور پیدا کرده و شاهد حضور استعدادهای درخشانی در این رشته ورزشی در سطح کشور هستیم.

 
وی با اشاره به اینکه جوانان مستعد در قالب تیم‌های متعدد در لیگ های مختلف حضور پیدا کرده اند، افزود: در حال حاضر ۳۰ تیم باشگاهی در لیگ های مختلف اسکواش کشور فعال هستند.
 
جلیلی قاضی زاده عنوان کرد: اساس کار ما بر این است که هیئت های ورزشی به کار استعدادیابی و باشگاه‌ها به کار برگزاری مسابقات بپردازند تا بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش ورزش اسکواش باشیم.
 
وی ادامه داد: در سال جاری در بخش مردان هشت تیم اسکواش در لیگ برتر حضور دارند که در صدد هستیم تا تیم‌های دست یک و پایین‌تر فرصت استفاده از تماشای بازی تیم‌ها را داشته باشند.
 
جلیلی قاضی زاده با اشاره به سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای این رشته ورزشی عنوان کرد: در صدد برگزاری اردوها و مسابقات حرفه‌ای تحت عنوان اردوهای دائمی تیم‌های ملی هستیم.
 
رئیس سازمان لیگ اسکواش کشور یادآور شد: هدف ما این است تا بازیکنان تیم ملی علاوه بر هماهنگی خوبی که با کمیته تیم ملی دارند، در جایگاه خود در اردوهای ملی نیز حضور داشته باشد.
 
رئیس سازمان لیگ اسکواش کشور و دبیرکل فدراسیون اسکواش کشور به منظور حضور در مرحله نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، به این استان سفر کرده اند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..