دبیر فدراسیون اسکواش:

استعدادیابی اسکواش در سطح مدارس کشور دنبال می‌شود

دبیر فدراسیون اسکواش گفت: استعدادیابی در زمینه ورزش اسکواش در سطح مدارس کشور دنبال می شود.

به گزارش یزدی نیوز امیر عزیزی‌پور در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ اسکواش کشور اظهار داشت: تیم‌های مختلفی از سراسر کشور به لیگ اسکواش ورود پیدا کرده اند و این ورزش در حال پیشرفت است.

 
وی با اشاره به اینکه اسکواش در سراسر کشور از حالت هیئتی خارج شده و تیم‌های جدیدی وارد مسابقات شده اند، افزود: در بحث استعدادیابی نیز به خوبی ورود کرده ایم به نحوی که فدراسیون اسکواش اکنون جزو پنج فدراسیون برتر کشور در زمینه استعدادیابی است.
 
عزیزی‌پور خاطرنشان کرد: برای استعدادیابی و کار ریشه‌ای در ورزش اسکواش، فعالیت را در سطح مدارس آغاز کرده ایم و با امضای تفاهم‌نامه ای با وزارت آموزش و پرورش، استعدادیابی را در سطح مدارس کشور ‌آغاز کرده ایم.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با شناسایی علاقمندان به رشته اسکواش، بتوانیم ورزشکاران را از سنین پایین‌تر تحت آموزش قرار دهیم تا در آینده‌ای نزدیک، شاهد رونق و پیشرفت بیش از پیش این ورزش در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
 
دبیر فدراسیون اسکواش همچنین با ابراز خرسندی از ورود اسپانسرها به این ورزش عنوان کرد: توانسته ایم از ظرفیت اسپانسرها برای رشد و توسعه اسکواش به خوبی بهره‌مند شویم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر رشته اسکواش در المپیاد نخبگان نیز فعال است و با رایزنی‌های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش، استارت حضور جوانان در بازی‌های آسیایی زده شده است.
 
عزیزی‌پور خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این مسابقات در مهرماه سال جاری برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم با فراهم آمدن مقدمات حضور در این مسابقات، از شرایط به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بر شمردن برخی از مشکلات فدراسیون اسکواش در گذشته، بیان کرد: خوشبختانه این مشکلات با کمک رؤسای هیئت‌های استانی و مسئولان کمیته‌ها حل ‌و فصل شده و در حال حاضر مشکل یا دغدغه جدی در این فدراسیون نداریم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..