استاندار یزد:

مدیران دولتی با استفاده از نظر بخش خصوصی و نخبگان تصمیم‌گیری کنند

استاندار یزد در نشست با فعالان بخش خصوصی استان بر استفاده از نظر این بخش و نخبگان جامعه در تصمیم گیری های استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "‌علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از فعالان بخش خصوصی استان نشستی با عنوان

"‌گفت و گو، ‌راهکارها، چالش ها و پیشنهادهای توسعه کسب و کار" در سالن همایش های اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.
استاندار یزد ‌در این نشست راه حل اداره امور جامعه را استفاده از اصول مدیریت علمی از سوی نخبگان دانست و گفت: با توجه به احتمال تمدید و افزایش تحریم ها علیه ‌جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی، لازم است واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای پیشگیری از افزایش فشارها به ویژه در حوزه اقتصادی آمادگی لازم داشته باشند.
"‌محمود زمانی قمی" ‌ادامه داد: امروز با شرایط ویژه ای در کشور روبه رو هستیم و دشمنان با انواع توطئه ها استقلال، تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند.
وی افزود: دشمن به تصور خود شیپور جنگ اقتصادی را علیه ما به صدا درآورده است و اصل فشار تحریم ها بعد از این خواهد بود که در چنین شرایطی همکاری و صرفه جویی مردم و مسئولان در حوزه های مختلف ضروری است.
استاندار یزد با اشاره به حضور و همراهی مردم در صحنه های گوناگون و دفاع جانانه از نظام و انقلاب به ظرفیت های ایران اسلامی در برابر تحریم ها اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام سرانجام پشیمان خواهند شد و شکست خواهند خورد که یکی از نمونه های آن در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردمی بود.
زمانی قمی ادامه داد: فرهنگ، تمدن و سربلندی ایران اسلامی زمانی باقی خواهد ماند که مدیران از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده باشند و در خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده باشند.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: در چنین شرایطی مدیران دستگاه های دولتی نباید نظر خود را کامل بدانند بلکه ‌لازم است با استفاده از نظر بخش خصوصی و نخبگان تصمیم گیری کنند.
وی افزود: نظر و دیدگاه های بخش خصوصی استان ‌نظرهایی متین و نجیب است که گاه محتوای آن برابر ٦ ماه نشست های متعدد کارشناسی شده است.
استاندار یزد بیان کرد: ضروری است برای حل مشکل هر صنفی، نشست اقتصاد مقاومتی استان در دفتر همان صنف برگزار و راه حل های لازم برای رفع مشکلات ارایه شود.
زمانی قمی در پایان سخنان خود گفت: ‌همه با هم، ‌بخش دولتی به کمک بخش خصوصی باید با توطئه ها، ‌تهدیدها و تحریم های مخالفان و دشمنان نظام مقابله کنیم، هشیار باشیم و با اداره درست امور کشور و استان، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاریم.
گفتنی است در این نشست رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان و هفت نفر از فعالان بخش خصوصی در حوزه های برق، کاشی، فولاد، مواد غذایی، نساجی، معدن و شیمیایی و سلولزی ضمن بیان مشکلات، راهکارهای لازم را برای حل مسائل استان در این حوزه ها مطرح کردند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..