مدیرکل صنعت،‌ معدن و تجارت استان یزد:

مشکلات واحدهای فولادی و نساجی در یزد احصا شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از احصاء مشکلات واحدهای فولادی و نساجی یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به مشکلاتی در صنعت فولاد و نساجی استان یزد وجود داشت، اظهار داشت: مشکلات این واحدها احصاء و تلاش شد تا نیازهای آنها تامین و برطرف شود.

 
وی با بیان اینکه برخی از این واحدها با مشکلات مواد اولیه مواجه بودند، افزود: دپوی مواد اولیه برای یک سال از برنامه های کوتاه مدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد است.
 
علمدار یزدی همچنین با اشاره به بحث آموزش و آگاه سازی بیان کرد: واحدها را نسبت به نیازشان حساس کردیم و اقداماتی که می‌توانند در راستای بهبود کسب و کار و تولید خود انجام دهند را به آنها معرفی کردیم.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: جلسات متعددی نیز با بخش خصوصی داشته ایم و نامه نگاری‌هایی نیز در راستای رفع مشکلات آنها انجام شده حتی با معاون اول رئیس جمهور نیز نامه نگاری در این زمینه انجام شده است.
 
علمدار یزدی اظهار امیدواری کرد: با همکاری متقابل بخش خصوصی و دولتی بتوانیم بحران‌های اقتصادی و تحریم‌ها را به خوبی پشت سر بگذاریم و در عرصه تولید و صنعت و ایجاد اشتغال، گام‌های مهم و اثرگذار برداریم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..