معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

تحقق اهداف بازآفرینی شهری مستلزم رویکردی واحد و برنامه‌ریزی مدون است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه تحقق اهداف بازآفرینی شهری، مستلزم رویکردی واحد و برنامه‌ریزی مدون در استان است بر تسریع در روند آغازبه‌کار پروژه بازآفرینی شهری تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز در نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیرکل دفتر فنی، حمل ونقل و ترافیک استانداری و نمایندگانی از شورای اسلامی شهر یزد، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان، در رابطه با مسائل بازآفرینی شهری هم اندیشی و تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با بیان اینکه فرآیند بازآفرینی شهری حوزه‌های مختلف عمران، مسکن و خدمات اجتماعی و اقتصادی را در بر می‌گیرد و نیازمند اتخاذ سیاست‌ها، مشارکت و همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی ذیربط می‌باشد؛ بر تسریع در روند آغازبه‌کار پروژه بازآفرینی شهری در استان تأکید کرد.
«محسن صادقیان» با اشاره به اهداف اجرای سیاست‌های بازآفرینی شهری از جمله بهبود کیفیت زندگی، ایجاد فرصت‌های شغلی، افزایش سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی، افزود: پیشبرد و تحقق اهداف بازآفرینی شهری، مستلزم رویکردی واحد و برنامه ریزی مدون در استان است.
گفتنی است تبیین اصول، راهبردها و فرآیند بازآفرینی شهری، تأسیس دفترهای تسهیل‌گری در محلات مورد هدف و بررسی نقاط قوت و ضعف آن و راهکارهای تأمین اعتبار مورد نیاز از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..