تولید کیت های آزمایشگاهی به همت متخصصان یزدی

متخصصان یزدی با تولید کیت های آزمایشگاهی، انواع بیماریهای بخصوص سرطان، تعیین جنسیت جنین و آزمایشگاههای قبل ازتولد را تشخیص می دهند.

به گزارش یزدی نیوزیک شرکت دانش بنیان یزدی موفق به تولید انواع کیت ها و آنزیم های  آزمایشگاهی و تحقیقاتی شد.

مدیر عامل این واحد گفت : تولیدات این واحد در دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و بیمارستانها در زمینه تشخیص انواع بیماریهای بخصوص سرطانها، تعیین جنسیت جنین و آزمایشگاههای قبل از تولد مورد استفاده قرار می گیرد.
 شهوازیان افزود: از زمان عرضه محصولات به بازار موفق به جایگزینی محصولات با بهترین نشان های خارجی شده ایم که این امر مانع خروج ارز زیادی از کشور شده است و در آینده نزدیک می توانیم حجم بالایی از واردات محصولات را  متوقف کنیم.
وی گفت : سطح کیفی تولیدات با معتبرترین نشان های دنیا رقابت می کند که همین امر باعث شده است که تلاش ها را برای ورود به بازارهای بین المللی از جمله هند و ترکیه آغاز کنیم.
مدیر عامل این واحد گفت : در حال حاضر ۲۰ نفر در این مجموعه فعالیت می کنند که۲۰ درصد کارکنان دارای مدرک دکتری تخصصی، ۷۰ درصد کارشناسی ارشد و ۱۰درصد کارشناسی دارند.
شهوازیان حمایت نکردن دولت و بی اعتمادی مردم به نشان و مارک ایرانی را از مشکلات پیش روی شرکت های دانش بینان برشمرد و افزایش بسیار زیاد واردات در طول  چند دهه گذشته را از مشکلات دیگر دانست.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..