اختصاص وام اشتغال زایی به روستاییان بافقی

فرماندار بافق گفت: بصورت نامحدود به متقاضیان اشتغالزایی در روستا ، وام های ۶ درصد با بازه زمانی ۵ ساله اختصاص داده میشود.

به گزارش یزدی نیوزفرماندار بافق در نشست دهیاری و شهرداری ها از رفع مشکل آب قطرم ، گازرسانی به دهستان کوشک، تعریض جاده قطرم-شادکام و ارائه تسهیلات و وام های اشتغالزایی به روستائیان خبر داد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به ارائه وام های اشتغال زایی با بهره پایین گفت: : بصورت نامحدود به متقاضیان اشتغالزایی در روستا ، وام های ۶ درصد با بازه زمانی ۵ ساله اختصاص داده میشود.
وی بافق را شهرستان سبز از لحاظ تامین انرژی خواند و تصریح کرد : تنها دهستان کوشک مشکل گاز دارد که به زودی پیامانکار آن مشخص می شود .
فرماندار بافق در رابطه با کاهش درآمد روستاها بیان داشت :با تصویب قانون جدید از تیرماه سال گذشته، عوارض جمع آوری شده در کل استان با توجه به سرانه جمعیت شهرها تقسیم میشود در نتیجه شهرهای صنعتی مانند بافق ،اردکان و … متضرر شدند که با این حال درصدد جمع آوری بودجه برای روستاها از ارگان های مختلف هستیم.
زاده رحمانی در خصوص کمبود آب قطرم خاطر نشان کرد : در نشست با مدیرعامل ابفا با براشت اب از چاه های اطراف قطرم موافقت شده است.
وی در ادامه با اشاره به حوزه راه ها خاطر نشان کرد : ۳۵ کیلومتر از راه های کشاورزی آسفالت شده است و همچنین روکش جاده کوشک- گزستان تامین اعتبار شده است.
زاده رحمانی افزود : در خصوص جاده قطرم – شادکام تعریض پل ها در دست اقدام است تا باریک بودن جاده حادثه ایجاد نکند.
فرماندار در پایان به برخی از برنامه های هفته دولت در سال جاری پرداخت و بیان داشت: درهفته دولت دوکارخانه فرواری خرما را که از تسهیلات روستایی استفاده کردند افتتاح می شود و همچنین دهیارهایی که پروژه شاخص معرفی کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وام دریافت میکنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..