با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور

معرفی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد

حسین میرشریف مدیریت اجرایی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان ، دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و رابط هیئت انصارالمهدی (عج) استان یزد را در کارنامه خود دارد.

به گزارش یزدی نیوزدبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشوردر مراسم معرفی رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به اهمیت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان گفت : اصل حضور اتحادیه، تکمیل کننده دستگاه تعلیم و تربیت، کمک به این فضا و کمک به انجام وظیفه اصلی تعلیم و تربیت در فضای دانش آموزی است.

علامتی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است افزود: نیرو سازی و جریان سازی مأموریت‌های اصلی اتحادیه در نظر گرفته شده و در شرایط خاص کشور که در برهه‌هایی با آن مواجه بوده اتحادیه ایفای نقش کرده است.
در مراسمی با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ،‌ حسین میرشریف به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد منصوب و از زحمات علی اکبر فرهید در این سمت قدردانی شد. 
حسین میرشریف از چهره‌های جوان و فرهنگی استان است که مدیریت اجرایی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان ، دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و رابط هیئت انصارالمهدی (عج) استان یزد را در کارنامه خود دارد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..