تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی وکانون مساجد اردکان

بالا بردن سطح معلومات کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مورد آموزش های پیشگیری از جمله مهارت های زندگی ، خانواده ، از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزرئیس اداره بهزیستی اردکان در نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی  وکانون فرهنگی هنری مساجد اردکان گفت:  این تفاهم نامه  به منظور  کاهش آسیب های اجتماعی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در زمینه آسیب ها و راه های پیشگیری از آن  با کانونهای فرهنگی وهنری مساجد اردکان امضا شد .

 امیرولی عضدزاده افزود: باید بتوانیم از همراهی و مشارکت مردم و موسسات استفاده کنیم و قدم‌های رو به جلو در راه رسیدن به اهداف پیشگیری از آسیب‌ها برداریم و مشارکت ها می‌تواند به‌عنوان یک ظرفیت توانمند و اثرگذار مورد استفاده قرار گیرد.
وی بالا بردن سطح معلومات کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مورد آموزش های پیشگیری از جمله مهارت های زندگی ، خانواده ، استفاده از ظرفیت مساجد در فعالیت های اجتماع محوراز جمله اهداف امضای این تفاهم نامه اعلام کرد . 
 وی تعهدات بهزیستی در تفاهم‌نامه با کانون فرهنگی هنری مساجد را تامین مربی کارگاه‌های آموزشی ذکر کرد و یادآور شد: کانون مساجد نیز موظف به اطلاع‌ رسانی دربرگزاری کارگاه‌ها و معرفی افراد داوطلب برای اجرای کارگاه آموزشی به بهزیستی است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..