کلاس‌های پرحرارت تابستانی در کتابخانه‌های یزد

کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی کتابخانه‌های عمومی یزد به میزبانی 14 کتابخانه مرکز استان در حال برگزاری است .

به گزارش یزدی نیوز«محسن رفیعی» رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با قدردانی از تلاش همکاران کتابدار خود برای برگزاری کلاس‌های تابستانی در کتابخانه‌ها، گفت: این کلاس‌ها از روزهای آغازین تابستان امسال در کتابخانه‌های امام علی(ع)، حضرت زهرا(س)، اتابکی، غدیر، ایثار، دکتر جوادی، سیدالشهدا(ع)، آیت‌الله سیدکاظم طباطبایی، رئیس فرهمند، شرف‌الدین علی، گل‌افشان، شهید هدایت سلطانی و شهدای نعیم‌آباد آغاز شده است .

وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در تابستان، نقش مؤثری در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه داشته باشیم .

رفیعی با اشاره به برگزاری موفق این کلاس‌ها در سال‌های گذشته، بیان کرد: اداره کتابخانه‌های شهرستان در راستای سیاست‌‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توسعه فعالیت‌های بخش کودک و ترویج مطالعه بین کودکان و نوجوانان، تلاش کرده است زمینه برگزاری مطلوب کلاس‌های تابستانی را در کتابخانه‌های شهرستان فراهم آورد و از این طریق، رضایت اعضای کودک و خانواده آنان را جلب کند .

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابراز امیدواری کرد که با همت کتابداران و استقبال خوب خانواده‌ها، این برنامه‌ها به صورت مستمر ادامه یابد و شاهد آن باشیم که نسل نوپای امروز، با کتاب و مطالعه مأنوس شوند .

گفتنی است، دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در قالب کلاس‌های نقاشی، کاردستی، روخوانی قرآن و قصه‌گویی، بلندخوابی کتاب، مثنوی‌خوانی، حافظ‌خوانی، مهارت های زندگی، کارگاه‌های خلاقیت مادر و کودک و داستان‌نویسی، آموزش رایانه و اریگامی برگزار می‌شود .

این کلاس‌ها از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا اواسط شهریورماه سال جاری نیز ادامه دارد.

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..