صحتی:

مدیریت مصرف انرژی مستلزم تغییر سبک زندگی مردم است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به ضرورت مصرف بهینه برق در ساعات پیک بار که از ساعت 12 الی 14 و 20 الی24 است،گفت:‌ مدیریت مصرف انرژی مستلزم تغییر سبک زندگی مردم است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا صحتی» در‌ نشست آموزشی و توجیهی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان این نشست که با رویکرد مدیریت مصرف برق برگزار شد، به نقش روابط عمومی‌ها در فرهنگ سازی الگوی مصرف اشاره و اظهار کرد: معماری افکار،‌ ترویج فرهنگ صحیح مصرف به زبان ساده و قابل فهم برای مردم و همسو کردن ‌جامعه در امر مدیریت مصرف انرژی با مشارکت روابط عمومی ها سریع تر و ممکن خواهد شد .

 
وی با تاکید بر مدیریت تقاضا و تغییر الگوی مصرف توسط روابط عمومی‌ها، افزود: برای مدیریت مصرف انرژی باید سبک زندگی مردم تغییر کند و اجرای این ضرورت به دلیل تخصص فرهنگ سازی در روابط عمومی ها مهم و حیاتی است .
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد داشتن برنامه و کار سیستمی در روابط عمومی‌ها را به عنوان یک نقطه مثبت اعلام و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند استراتژی آینده را تعیین و برای رسیدن به اهداف سازمان خود برنامه‌ریزی کنند و در بحث مدیریت مصرف نیز این کار برای روابط عمومی‌ها پیچیده نیست .
 
صحتی در پایان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان خواست با مصرف بهینه برق به خصوص در ساعت‌های پیک بار روز،(ساعات ١٢ الی ١٤ و ساعات پیک شب ٢٠ تا ٢٤) در تامین برق مطمئن، صنعت برق استان را همراهی کنند .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..