معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

هیچ مدیر و دستگاهی در استان ‌نمی‌تواند برای سرمایه‌گذاران مانع تراشی کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست مجمع نمایندگان استان تأکید کرد: هیچ مدیر و دستگاهی در استان ‌نمی‌تواند برای سرمایه‌گذاران مانع تراشی کند و به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه شانزدهم تیرماه مجمع نمایندگان استان با حضور "‌علی زینی وند" معاون هماهنگی امو...

به گزارش یزدی نیوز"‌علی زینی وند" ‌در این نشست با بیان اینکه استان یزد در جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغال فراگیر جزو استان های برتر در سطح کشور است، ‌گفت: در حوزه تسهیلات حمایتی اعتبار سال ٩٦ استان، ‌٣٠ میلیارد تومان بوده که از این میزان ٢٤ میلیارد تومان به سهمیه استان اختصاص یافته است و نزدیک به ٢١ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان جذب کرده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ادامه داد: ‌در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز جزو استان های موفق در اجرای این طرح بوده ایم و برای دادن تسهیلات و وام های اشتغال روستایی به محل اجرای طرح ها می رویم.
وی افزود: ‌استان یزد یکی از جدی ترین استان ها در حوزه نظارت است و با همراهی و هماهنگی دستگاه های نظارتی استان که همکاری آنها جای تشکر دارد، قاطعانه از ارایه تسهیلات و ‌ایجاد اشتغال در راستای وام های داده شده، مراقبت می کنیم.
‌زینی وند با بیان اینکه شرایط و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان فراهم است، خاطرنشان کرد: ‌سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند مجوزهای سرمایه‌گذاری خود را از دستگاه‌های مربوطه دریافت نمایند.
معاون هماهگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات و تدبیرهایی که مدیریت ارشد استان در بحث تحریم ها اندیشیده است، ‌گفت: استان یزد در این رابطه به عنوان استان پایلوت مطرح شد‌ه است و امیدواریم با برنامه ریزی های کوتاه مدت، ‌میان مدت و بلند مدت بتوانیم تبعات تحریم ها را به حداقل برسانیم.
گفتنی است در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های دعوت شده در رابطه با چگونگی حمایت از تولید و عرضه کالا، ‌نظارت بر قیمت و کیفیت آنها گزارش هایی به مجمع نمایندگان استان ارائه دادند.
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..