نخبگان استان ایده های خود را در حوزه گردشگری سلامت مطرح کنند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از نخبگان، ‌محققان و دانشگاهیان استان خواست طرح ها و ایده های خود را در حوزه گردشگری سلامت مطرح کنند.

به گزارش یزدی نیوزسومین جلسه ساماندهی دغدغه های اجتماعی در  حوزه خدمات درمانی استان به ریاست‌"فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با حضور جمعی از پزشکان، مسئولان مرتبط استان و سرمایه گذاران حوزه سلامت و گردشگری در ‌سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

خامسی هامانه در این نشست ضمن تقدیر از مسئولان منطقه ویژه علم و فنآوری یزد، از دانشگاهیان،‌ نخبگان، صاحب نظران و محققان استان خواست در زمینه کاهش دغدغه های اجتماعی حوزه درمان و تبدیل تهدیدهای موجود به فرصتهایی نتیجه مند و موثر در توسعه استان، طرحها و ایده های خود را ارائه دهند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین از سرمایه گذاران بخش خصوصی درخواست کرد: ‌توجه ویژه ای به پتانسیل های حوزه سلامت و درمان در استان یزد داشته باشند و مسئولان استان را در راستای استفاده از ظرفیت های منحصر به فرد استان یزد در این حوزه یاری نمایند.
"مهدی سالاری‌" مدیر‌عامل سازمان منطقه ویژه علم و فناوری یزد نیز در این جلسه در پاسخ به فراخوان اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جهت دریافت ایده ها و طرحهای موجود در این زمینه به تشریح طرح "گردشگری سلامت" پرداخت و در ادامه حاضران به هم اندیشی و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.
گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد نقاط قوت و ضعف طرح گردشگری سلامت در نشست های دیگری با حضور مسئولان مرتبط و صاحب نظران در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..