بخشدار مرکزی میبد:

دهیاران روح تازه‌ای به کالبد بی‌جان روستاها بدمند

بخشدار مرکزی میبد از دهیاران خواست ضمن شناسایی ظرفیت‌های روستای خود با ایجاد اشتغال و درآمدزایی، فرصت‌هایی برای رونق اقتصادی و شکوفایی فراهم آورند و روحی تازه در کالبد بی‌جان روستاها بدمند .

به گزارش یزدی نیوز«محمدجواد  احمدی» در جمع دهیاران این شهرستان، گفت: دهیاران به عنوان خادمان و دلسوزان در خط مقدم عمران و آبادانی روستاها قرار دارند و فعالیت‌های چشمگیر آنها نشان از تلاش و پشتکار آنهاست.

 
وی وظیفه اصلی و مهم امروز دهیاران را تلاش در جهت عمران و آبادانی روستاها عنوان کرد و افزود: علی‌رغم وضعیت بد اقتصادی و مشکلات متعددی که امروزه وجود دارد، کمک در رفع مشکلات روستاها باید در دستور کار و اولویت دهیاران قرار گیرد و در این راستا تمام همت و تلاش خود را صرف آبادانی و عمران روستاها کنند.
 
احمدی با بیان این که صبر و تحمل، بردباری، امید و تدبیر، کلید حل بعضی از  مشکلات است، بیان کرد: پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و پرداختن به مسائلی که در گذشته وجود داشته و امروز ضرورتی به بیان آن نیست، را مورد اهتمام قرار دهید و در مقابل سعی کنید ضمن شناسایی ظرفیت‌های روستای خود با ایجاد اشتغال و درآمدزایی، فرصت‌هایی برای رونق اقتصادی و شکوفایی فراهم آورید و روحی تازه در کالبد بی‌جان روستاها بدمید.
 
گفتنی است، بخشدار مرکزی میبد در پایان این نشست دهیاران روستاهای این بخش تقدیر و تجلیل کرد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..