۲۰۷ کیلوگرم تریاک و حشیش در استان یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف ۲۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدحسین ستوده­‌نیا" اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام کنترل محورهای ورودی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

 
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر استان یزد با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این تریلی ۱۶۷ کیلو موادمخدر شامل؛ ۱۲۰ کیلو تریاک و ۴۷ کیلو حشیش کشف کردند، ضمن اشاره به دستگیری ۲ متهم و معرفی آنها به مقامات قضائی تصریح کرد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در دستور کار  پلیس استان است.
 
خودروی سواری با ۴۰ کیلوگرم تریاک در مهریز متوقف شد
 
وی با ابراز اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر استان یزد در ادامه افزود: مأموران خودرو را به پارکینگ انتقال داده طی بازرسی تخصصی به‌عمل‌آمده ۴۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
 
ستوده‌نیا گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و به‌همراه موادمخدر کشف‌شده و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل شدند.
 
وی با تأکید بر عزم راسخ پلیس و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: خانواده مهمترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا می‌کند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..