امام جمعه ابرکوه:

نمایندگان استان یزد در مجلس به بحث آب ورود جدی‌تری داشته باشند

امام جمعه ابرکوه از نمایندگان استان یزد در مجلس خواست: در کنار استاندار یزد قرار گیرند و به بحث آب ورود جدی‌تری داشته باشند و با دغدغه بیشتری این موضوع مهم را پیگیری کنند.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با بیان اینکه وضعیت بی‌آبی در کشور نگران‌کننده است، اظهار داشت: کشور ما در یک بحران خشکسالی و تغییرات اقلیمی قرار گرفته است.

 
وی با اشاره به اینکه ذخائر آب نیز در کشور به شدت کاهش یافته است، افزود: عده زیادی از مردم هنوز درک درستی از کمبود ذخائر آبی ندارند در حالی که بر اساس گزارش مسئولان، منابع آب زیرزمینی به شکل نگران کننده ای کاهش یافته است.
 
حسینی تاکید کرد: در استان یزد نیز به واسطه اقلیم این استان، بحران آب به شکل جدی‌تری خود را نشان داده و این شرایط می‌طلبد که مسئولان استان اقدامات فوری‌تری برای رفع این بحران داشته باشند.
 
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه به نظر می‌رسد، مشکل آب تنها از سوی استاندار پیگیری می‌شود، افزود: نمایندگان استان یزد در مجلس و دیگر مسئولان نیز باید به شکل جدی‌تری به این مسئله ورود کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و گرانی‌های افسار گسیخته عنوان کرد: ملت ما ملت نجیبی هستند و مدت‌ها است که صبورانه با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.
 
حسینی بیان کرد: در کنار این مشکلات اقتصادی، مردم مشکلاتی نظیر آب و برق نیز دارند و در چنین شرایطی تحمل کم‌آبی نیز دشوار است بنابراین امیدواریم هم مردم و هم مسئولان با مدیریت جدی‌تر بتوانند هم بحران آب و هم بحران اقتصادی را حل کنند.
 
وی با اشاره به اینکه بازاریان و صنوف تهران اجازه سوءاستفاده سیاسی عناصر بدخواه در تجمع‌های خویش را ندارند، ادامه داد: این مهم نشان از درک بالای آنان از ارزش گوهر امنیت دارد که می‌دانند اولین شرط چرخیدن چرخ اقتصاد و بازار، داشتن امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.
 
حسینی همچنین با تاکید بر مبارزه مسئولان امر با مفسدان اقتصادی تصریح کرد: مسئولان قضایی و دولتی باید نگرانی‌هایی که در بازار سکه و ارز ایجاد شده را با مقابله با افراد سودجو برطرف کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..