امام جمعه موقت یزد:

بخشی از گرانی‌ها حاصل بی‌تدبیری و سوء مدیریت دولتمردان است

امام جمعه موقت یزد گفت: گرچه بخشی از گرانی‌ها به خاطر تحریم‌های اقتصادی است اما بخش بزرگتر آن حاصل بی‌تدبیری و سوء مدیریت دولتمردان است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به مشکلاتی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد، اظهار داشت: گرانی‌های اخیر مردم به ویژه قشر متوسط به پایین جامعه را با مشکلات جدی مواجه کرده و مسئولان باید هر چه سریع‌تر چاره‌اندایشی کنند.

 
وی افزود: البته منطقی است که بخشی از این مشکلات و گرانی‌ها به دلیل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی است که دشمن علیه ما به کار گرفته اما به نظر می‌رسد بخش عمده‌تر این مشکلات به دلیل بی‌تدبیری و سوء مدیریت مدیران است و به نظر می رسد کوتاهی هایی در این رابطه صورت گرفته است.
 
امام ‌جمعه موقت یزد عنوان کرد: مردم نجیب همواره پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند و در همه برهه ها از هیچ چیز حتی جان خود دریغ نکردند و در مشکلات صبوری به خرج داده اند بنابراین مسئولان باید قدردان چنین مردمی بوده و تلاشی جهادی برای رفع مشکلات آنها داشته باشند.
 
آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: مردم از گرانی‌ها و رکود حاکم بر بازار ناراحت هستند و گلایه دارند اما آنچه بیش از گرانی مردم را ناراحت کرده، بی‌عدالتی و تبعیض است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان ما در صدد هستند که با فشار اقتصادی مردم را ناامید کنند، عنوان کرد: در چنین شرایطی لازم است که مسئولان در برابر فتنه انگیزی‌ها هم خود هوشیار باشند و هم مردم را آگاه کنند البته مردم ما در طول این سال‌های همواره ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و کشور هستند و در برابر دشمنان وحدتی بی‌نظیر دارند.
 
آیت‌اللهی اظهار داشت: امروز نیز مردم با همدلی و بصیرت خود و با پیروی از ولایت، در کنار دولتی که منتخب آنها است، مشکلات و معضلات را برطرف کرده و بار دیگر فتنه دشمنان را خنثی خواهند کرد.
 
امام‌جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز عفاف و حجاب عنوان کرد: بزرگان دین بر اهمیت عفاف و حجاب تأکید بسیار کرده اند و حتی از پاکدامنی به ‌عنوان بالاترین عبادات یاد شده است.
 
وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی باید اهمیت حجاب مورد توجه قرار گیرد و به بحث حجاب آنطور که شایسته شهری همچون دارالعباده یزد است، پرداخته شود.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..