یادگار سومین شهید محراب خبر داد:

حمایت ویژه خانه فرهنگ صدوقی از برگزاری کتاب سال یزد

یادگار سومین شهید محراب از حمایت ویژه خانه فرهنگ صدوقی از برگزاری کتاب سال یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد صدوقی، یادگار سومین شهید محراب، در مراسم اختتامیه دومین دوره کتاب یزد با اشاره به حمایت خانه فرهنگ صدوقی از برگزاری کتاب سال یزد، اظهار داشت: با درگذشت پدر بزرگوارم، شیخ محمدعلی صدوقی، جدا از مراسم‌های سنتی که برای سالیاد آن بزرگوار برگزار می‌شد همچنین به مناسبت ایام شهادت آیت الله صدوقی در تیرماه، سعی کردیم یک اتفاق فرهنگی را در استان یزد رقم بزنیم.

 
وی با تقدیر از همکاری مؤثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در برگزاری رویداد دومین دوره کتاب سال یزد بیان داشت: امیدواریم که دوره های بعدی این رویداد مهم فرهنگی با شکوه‌تر و رو به رشدتر از دوره‌های آن برگزار شود.
 
صدوقی همچنین با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد: به سمت جامعه پویا رفتن، پرسشگری را طلب می کند که جامعه پرسشگر با دنبال کتاب رفتن محقق می شود.
 
یادگار سومین شهید محراب با بیان اینکه جامعه دانامحور با محوریت کتاب انس دارد، تصریح کرد: متاسفانه جامعه ما یک جامعه بی پرسش است.
 
صدوقی تاکید کرد: تا دغدغه و سئوال برایمان پیش نیاید، سراغ کتاب نمی رویم و برای همین جامعه بی پرسش یک جامعه کتابخوان نمی شود.
 
مراسم اختتامیه دومین دوره کتاب یزد با حضور شهردار یزد، مدیرکل ارشاد استان یزد، معاون استاندار، امام جمعه موقت یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس و فیلسوف نامی کشور، داوری اردکانی برگزار شد.
 
امسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد ارسال شد که از این میان ۸۰ اثر برای داوری به وزارت ارشاد ارسال شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..