برای نخستین بار برگزار شد؛

اجرای طرح امگا در بافق

مسئول برگزاری طرح امگا گفت:حدود 70درصداز کنکوری های بافقی دراین طرح شرکت کردند.

به گزارش یزدی نیوزمسئول برگزاری طرح امگا در بافق از حضور پرشور دانش آموزان بافقی در طرح امگا خبرداد و افزود: بیش از ۲۳۰دانش آموز بافقی در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده اند که از این تعداد حدود۷۰درصد آنها در طرح امگا حضور داشته اند.

 
وی طرح امگا را طرحی آموزشی مشاوره ای دانست که دانش آموزان پیش دانشگاهی بافق برای ارتقای سطح علمی وآموزشی خود درآن شرکت کرده اند.
وطنیه هدف از اجرای این طرح برای نخستین بار در این شهرستان را تقویت بنیه علمی و افزایش ظرفیت تحصیلی دانش آموزان عنوان کرد و گفت:دانش آموزان بافقی طی ۳۰۰جلسه آموزشی در ۴ماه و نیم با مباحث علمی دروس عمومی و تخصصی خود بیشتر آشنا شدند.
وی با اشاره به اینکه استان یزد ۲۴سال متوالی رتبه نخست کنکور کشور را در کارنامه خود داراست خاطر نشان کرد:این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالا بین دانش آموزان و مدیران استان یزد است.
وی  تصریح کرد:اجرای طرح امگا در این شهرستان سرچشمه این بود که برای طرح های بعدی گام های بزرگتری برداشته شود.
وطنیه با اشاره به اجرای طرح تابستانه امگا در استان بیان کرد:این طرح از ۲۳تیرماه تا ۱۵مردادماه برای دانش آموزان علوم تجربی،علوم انسانی و ریاضی ورودی یازدهم و دوازدهم با حضور اساتید بومی استان برای تقویت روحیه بومی دانش آموزان در مرکز استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد:شرکت تمامی دانش آموزان استان ها و شهرستان های همجوار در این طرح آزاد است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..