بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از کانون خیرین یزد بهزیستی و مجتمع کارگاهی تولیدی حمایتی غدیر

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در راستای بررسی وضعیت اشتغال توانخواهان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از دو موسسه کانون خیرین یزد بهزیست و مجتمع کارگاهی تولیدی حمایتی غدیر بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز"فخرالسادات خامسی هامانه" در این بازدید‌ها نحوه خدمت رسانی در حوزه اشتغال زایی و درآمدزایی معلولان، توانخواهان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان و نیز برگزاری کارگاههای آموزشی مددجویان را مورد بررسی ‌قرار داد.

وی وجود چنین مراکزی را در بازتوانی و استقلال اقتصادی و اجتماعی معلولان و مددجویان امری موثر و ضروری دانست و ضمن تقدیر از خیرین و فعالان در این حوزه ، بر رعایت حقوق توانخواهان و مددجویان و توجه به مقوله هایی مانند پوشش بیمه ای آنها تاکید کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری توسعه و تقویت مراکز حرفه آموزی ویژه معلولان و نیز اقشاری مانند زنان سرپرست خانوار را از ضروریات استان دانست ‌و اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی بیش از پیش دستگاههای متولی و خیرین، گامهای موثری در زمینه رفع موانع موجود برداشته شود.
خامسی هامانه در پایان سخنان خود گفت: در زمینه توجه به حقوق توانخواهان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نباید از مقوله هایی مانند توانمندسازی اجتماعی ، آموزش و مهارتهای زندگی غافل شوند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..