معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

‌برای حل مشکلات و موانع نیاز به تعامل و همکاری بین بخشی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست هماهنگی انجام عملیات عمرانی جاده سیروس آباد بافق گفت: برای حل مشکلات و ‌رفع موانع در استان نیاز به تعامل و همکاری بین بخشی است.

به گزارش یزدی نیوزدر نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور فرماندار شهرستان بافق و جمعی از مسئولان استان و مدیران بافق در رابطه با انجام عملیات عمرانی جاده سیروس آباد این شهرستان هم اندیشی و تصمیم‌گیری شد.

"‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این نشست با اشاره به اهمیت بخش معدن و تأثیر آن در اشتغال زایی و توسعه اقتصاد کشور، بیان کرد: در جریان مشکلات و موانع دیگر بخش‌ها بخصوص بخش معدن هستیم و اعتقاد داریم در شرایط کنونی برای حل مشکلات و موانع نیاز به تعامل و همکاری بین بخشی در استان داریم.
‌در این نشست مقرر گردید: مطالعات تکمیلی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام و برآورد هزینه اولیه اجرای این پروژه صورت گیرد و شرکت‌های چادرملو و سنگ آهن بافق، موضوع را پیگیری و زمینه‌های تأمین اعتبار این پروژه را فراهم نمایند.
گفتنی است با هدف رعایت مسائل زیست محیطی، جاده «سیروس آباد» جایگزین مسیر «گزوئیه» خواهد شد و ساخت جاده سیروس آباد مسیر بافق به منطقه سبزدشت را ١٥ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..