اصلاح سبک زندگی مردم در حوزه استفاده صحیح از منابع انرژی احساس می‌شود

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری نوین شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه اصلاح سبک زندگی مردم در حوزه استفاده صحیح از منابع انرژی احساس می‌شود افزود: مؤلفه‌های پایداری با حضور رئیس بنیاد جهانی انرژی در یزد بررسی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز جعفر امین مقدم مدیر مرکز خلاقیت و فناوری نوین شهری شهرداری یزد پیش از ظهر امروز در نشستی با ولفگانگ نیومن رئیس بنیاد جهانی انرژی که در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد اظهار داشت: شهر تاریخی یزد به اقلیم و الزام به تفکر دارای خصوصیات اخلاقی خاص مبتنی بر انسانیت هستند.

 
وی ادامه داد: مردم شهر یزد با مهربانی و حس هم زیستی به هم نوع خود کمک می‌کنند که این مسئله به عنوان یک بحث نهادینه و در تاریخ این شهر کهن نیز به ثبت رسیده است.
 
امین مقدم خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از این زندگی مسالمت آمیز یزدی‌های را می‌توانید در کمتر از ۶۰ متر به خوبی مشاهده کنید که عبادتگاه مسلمانان، عبادتگاه زرتشتیان و کنیسه در کنار هم قرار دارد و فارغ از هر گونه مسئله‌ای در حال زندگی کردن هستند.
 
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری نوین شهری شهرداری یزد با بیان اینکه امروزه مشکلات مختلفی در جهان وجود دارد افزود: مسائلی مانند خشکسالی، آلودگی هوا و غیره مشکلات زیادی را برای مردم جهان ایجاد کرده که در تلاش هستیم با مشارکت بنیاد جهانی انرژی بتوانیم به یک نتیجه واحد و خوب در راستای حل و فصل مسائل و ایجاد یک شهر نمونه پایدار برسیم.
 
وی تغییر در جهت اصلاح سبک زندگی در حوزه استفاده صحیح از منابع انرژی ضروری است گفت: متأسفانه امروزه مردم فرهنگ استفاده صحیح از منابع انرژی را رعایت نمی‌کنند که نیاز مبرم به اصلاح سبک زندگی را احساس می‌شود.
 
امین مقدم در پایان تصریح کرد: سفر رئیس بنیاد جهانی انرژی به یزد نیز در جهت بررسی مؤلفه‌های جدی پایداری استان صورت گرفته است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..