نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری های استان برگزار شد

سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری های استان به میزبانی فرمانداری شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزسومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری های استان با حضور "‌سیدمحمد رستگاری" ‌فرماندار شهرستان مهریز، ‌"‌علی صالحی" ‌مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیران و کارشناسان این شورا در سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.

فرماندار مهریز در این نشست ضمن تبریک انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، ‌گفت: ‌خوشبختانه جایگاه روابط عموی استانداری در چارت سازمانی مجددا به اداره کل ارتقا یافته است که این آینده خوبی را نوید می دهد زیرا به دنبال این ارتقای جایگاه، روابط عمومی فرمانداری های استان و دستگاه های اجرایی نیز می توانند بهتر و موثرتر وظایف خود را در در همه حوزه ها انجام دهند.
"‌سیدمحمد رستگاری" ‌ادامه داد: ‌البته ارتقای جایگاه اگرچه شرط لازم برای بهبود فعالیت هاست اما کافی نیست زیرا نمی شود از روابط عمومی استانداری و فرمانداری ها انتظار داشته باشیم اما نیروی انسانی موردنیاز، ‌ابزار و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم مهیا نباشد.
وی افزود: ‌دولت تدبیر و امید شعار خود را در هر دو دولت یازدهم و دوازدهم "‌پاسخگویی شفاف به مردم " ‌قرار داده است و تحقق این مهم ارتباط مستقیمی با حوزه اطلاع رسانی ‌و وجود یک روابط عمومی فعال و حرفه ای با نیروهای تخصصی در مجموعه دولت دارد.
رستگاری خاطرنشان کرد: ‌در شرایط حساسی که امروز کشور در آن قرار دارد به معنای واقعی نیاز به تدبیر و امید داریم و فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود.
 
 
ضرورت تقویت روابط عمومی فرمانداری های استان
 
 
‌مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست با تاکید بر تقویت روابط عمومی فرمانداری های استان، ‌گفت: ‌نگاه فرمانداران و مدیران دستگاه ها در شهرستان ها به حوزه روابط عمومی باید یک نگاه حرفه ای باشد.
"‌علی صالحی" ‌افزود: ‌همان طور که تاکنون نیز اینگونه بوده است، انتظار حمایت حداکثری فرمانداران از مدیران و کارشناسان روابط عمومی را داریم تا با این حمایتها بتوانیم دستاوردها و خدمات دولت در استان یزد و شهرستان ها را به شایسته ترین صورت ممکن به اطلاع مردم برسانیم.
در ادامه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری های استان، ‌"‌مجید وفایی شاهی"‌ مدرس این دوره آموزشی شورا، مطالبی را با سرفصل های: اصول خبرنویسی، ‌عناصر و ارزش های خبری، ‌شیوه های نگارش تیتر و لید در استانداردهای خبری و اشتباه های رایج در نوشتن خبر را برای حاضران در نشست بیان نمود.
گفتنی است در پایان ‌این نشست با لوح تقدیر به امضا "‌محمود زمانی قمی" ‌استاندار یزد از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری های استان تجلیل شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..