راه‌اندازی اولین بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار بافق

شهردار بافق با اشاره به راه‌اندازی اولین بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره در شهرستان بافق، گفت: میدان اصلی میوه و تره‌بار بافق به عنوان یکی از لازمه‌های این شهرستان در زمینه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار و ایجاد اشتغال، هم‌اکنون در مرحله رایزنی با سازمان صنعت، معدن و تجارت برای اختصاص زمین است.

به گزارش یزدی نیوز«سید علی نوروز‌زاده»  در مورد بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌‌بار بافق، گفت: این مجموعه با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی در محل موقت مجموعه اصلی میدان و بازارچه میوه و تره‌بار واقع در بلوار بسیج و جنب اداره جهاد کشاورزی به بهربرداری رسیده است. 

 
وی با اشاره به ایجاد دو بازارچه دیگر در این شهر، تصریح کرد: یک بازارچه در محل میدان مادر در مجاورت پارک آبشار و محل دیگر در ورودی شهر با مساحت ۱۸ هزار متر طراحی و در مرحله اجرا است. 
 
این مسئول در مورد اهمیت تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، گفت: حمایت از تولید‌کنندگان محلی و اختصاص غرفه در بازارچه به آن‌ها به حمایت از این قشر و بالابردن کیفیت محصولات ارائه شده و قیمت مناسب نیز از دیگر برنامه‌های اجرای این برنامه‌هاست. 
 
وی ادامه داد: علاوه بر آن نیز میدان اصلی تره‌بار بافق به عنوان یکی از لازمه‌های این شهرستان برای عرضه مستقیم میوه و تره‌بار و ایجاد اشتغال، هم‌اکنون در مرحله رایزنی با سازمان  صنعت، معدن و تجارت جهت اختصاص زمین قرار دارد. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..