با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت

استاندار یزد به تلفن‌های مردم استان پاسخ گفت

استاندار یزد با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (‌سامد) به تلفن های مردم استان پاسخ گفت و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز"‌محمود زمانی قمی" با همراهی "جعفر نخستین‌" مدیرکل حوزه استاندار در مرکز ارتباطات مردمی ‌استانداری (‌سامد) حضور یافت، از طریق ارتباط تلفنی با مردم دارالعباده یزد گفت ‌و گو کرد، به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت و انتقادات و پیشنهاد‌های آنها را شنید.

استاندار یزد پس از گفت و گوی تلفنی با مردم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر رفع مشکلات مردم از سوی مدیران، ‌با تمام توان و کوتاه ترین زمان ممکن از مسئولان استان خواست: با مردم بیشتر ارتباط داشته باشند، ‌درد و مشکلات ‌آنها را بشنوند ‌و درجهت رفع این مشکلات اقدام و تلاش کنند و اگر نتوانستند این مهم را انجام دهند از مردم عذرخواهی کنند.
زمانی قمی یادآور شد: مردم صاحبان اصلی کشور، نظام و انقلاب هستند و اگر رفتار صادقانه را در ما مدیران دولتی مشاهده کنند ‌چه بتوانیم مشکل آنها را حل کنیم و یا توانایی رفع آن مشکلات را نداشته باشیم از ما می‌پذیرند و آنچه مردم را رنج می‌دهد، خدای نکرده بی اعتنایی ‌به خواست مردم و عدم پاسخگویی مسئولان به آنهاست.
گفتنی است مرکز سامد به عنوان سامانه الکترونیکی مردم و دولت در ساعت های اداری با شماره تماس ۱۱۱ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقاد‌های مردمی است.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..