مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:

برنامه‌های کانون‌های مساجد یزد نیازمند اطلاع‌ ‌رسانی خلاقانه است

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد گفت: برنامه‌های کانون مساجد یزد برای اینکه مورد توجه جوانان و دیگر افراد جامعه قرار گیرد، نیازمند اطلاع‌رسانی خلاقانه است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام مصطفی گرجی در نشستی با مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از کانون‌های مساجد به عنوان ظرفیت‌هایی عظیم یاد کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم افکار و ایده‌های نو و خلاقیت را وارد این کانون‌ها کنیم، ارتباط بسیار خوبی میان جامعه به ویژه جوانان با مسجد برقرار خواهد شد.

 
وی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری بستری مناسب برای فعال کردن جوانان و ورود آنها به مساجد و اجتماع هستند اما لازم است تقاضا و نیاز نسل امروز در برنامه ریزی‌های این کانون‌ها مدنظر قرار گیرد.
 
گرجی، بهره‌مندی از محتوای مناسب برای فعالیت‌های کانون‌ها را راهی مناسب برای جذب جوانان به مسجد دانست و افزود: البته در کنار محتوای مناسب و مورد پسند جوانان، نیاز به اطلاع رسانی در مورد این برنامه ها نیز به شدت احساس می شود.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد، رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها را پل ارتباطی دغدغه های مردم و متولیان حوزه اجتماعی و دینی دانست و بیان کرد: امروز باید فضا را برای خبرگزاری ها و رسانه ها آزاد بگذاریم تا آزادانه و خلاقانه در سایه اخلاق بتوانند نقدهای خود را بیان کنند.
 
گرجی ادامه داد: امروز قشر خاکستری ما ۷۵ درصد از جامعه را تشکیل می دهند که یکی از چالش های آنها نیز در زمینه ثبات شخصیت است.
 
وی بیان کرد: هدف ما حضور بچه های هنری در مساجد و حضور بچه های مسجد در جمع هنرمندان است زیرا معتقدیم که امروز باید با استفاده از ابزار هنر و معنویت به فهم گزاره های دینی برسیم.
 
گرجی عنوان کرد: امروز دشمن از ابزار رسانه که خود یک هنر است، برای ترغیب و جذب استفاده می کند و ما نیز باید از ابزار هنر در ساحت های متفاوت آن، فضای مجازی، تئاتر و … استفاده کنیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..