مدیرعامل آبفار استان یزد:

۳۳۰ روستای یزد آبرسانی سیار می شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد گفت: در حال حاضر ۳۳۰ روستای استان یزد به صورت سیار آبرسانی می شوند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد فاتحی  اظهار داشت: به دلیل خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات آسمانی، در روستاهای استان یزد با کاهش شدید آب مواجه هستیم که این امر مشکلات عدیده‌ای برای مردم روستا ایجاد کرده است.

 
وی عنوان کرد: بر این اساس امسال آبرسانی به ۳۳۰ روستای استان یزد هم اکنون به صورت سیار انجام می شود ضمن اینکه فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
فاتحی از رنگ آمیزی تانکرهای آبرسانی سیار خبر داد و گفت: به منظور فرهنگ سازی و ارائه پیام‌هایی با محوریت مدیریت مصرف، روی این تانکرها پیام‌های مختلفی در زمینه صرفه جویی در زمینه مصرف آب درج شده است.
 
وی یادآور شد: این اقدام با هدف یادآوری صرفه جویی در مصرف آب به اهالی روستاها و مردم  استان در شرایط کنونی انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد عنوان کرد: مدیریت مصرف آب بهترین راه مقابله با این بحران محسوب می شود وهر چند شرکت آب و فاضلاب روستای استان یزد تمام تلاش خود را برای آبرسانی به روستاها انجام می دهد حتی با آبرسانی سیار، اما حفظ بقاء روستاهای استان و رشد و رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … آنها بستگی به مصرف بهینه همه مردم استان دارد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..