دانش‌آموزان یزدی برتر کشوری شدند

دبیرفراخوان پرسش مهر18 ریاست جمهوری استان یزد،‌گفت: نتایج برگزیدگان کشوری فراخوان پرسش مهر18 ریاست جمهوری استان یزد اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین انتظاری» اظهار کرد: در راستای تحقق جلوه‌ای از کلام پرمحتوای رییس جمهور با موضوع «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل، احترام به افکار دیگران، اخلاق و ادب را تمرین کنیم» و شرکت سراسر آکنده از شور و شعور فرهنگیان و دانش آموزان در این فراخوان جلوه‌هایی از تحقق هم ‎ اندیشی، هم گامی و هم افزایی را پدید آورد .

وی افزود: دانش آموزان «مرضیه رشیدپور» از ناحیه دو یزد رتبه اول شعر، «معین ابویی» از شهرستان مهریز رتبه دوم شعر و «ابوالفضل زارع کمالی» از ناحیه یک یزد رتبه سوم فیلم کوتاه مستند را در این مسابقات به دست آوردند .

دبیرفراخوان پرسش مهر۱۸ ریاست جمهوری استان یزد، گفت: «حمید احتشامی» ولی دانش آموز از شهرستان اردکان در قسمت هرخانواده ایرانی یک پاسخ نیز از برگزیدگان مسابقه پرسش مهر ۱۸ ریاست جمهوری است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کنگره کشوری تجلیل از برگزیدگان فراخوان پرسش مهر ۱۸ با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور و دیگر مسئولین کشوری ۱۱ تیرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..