رئیس شورای شهر همدان:

امیدوار به انعقاد تفاهم‌نامه با شورای شهر یزد هستیم

رئیس شورای شهر همدان گفت: امیدواریم بتوانیم تفاهم‌نامه‌ای منعقد کنیم و مسائل و مشکلات میدان میوه‌ و تره‌بار را با هم بررسی کنیم.

به گزارش یزدی نیوزابراهیم مولوی که به همراه سرمایه‌گذاران میدان میوه و تره‌بار به یزد سفر کرده است، عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: همدان و یزد دارای تاریخ و قدمت سرشار از افتخار هستند و شباهت‌های بسیاری به لحاظ تاریخی، صنایع دستی، جمعیت و حتی تعداد اعضای شورای شهر با یکدیگر دارند.

 
وی با اشاره به پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهر همدان عنوان کرد: سال گذشته بزرگترین پیاده‌راه ایران از آرامگاه بوعلی تا تپه هگمتانه، افتتاح شد که این پیاده‌راه مورد تایید و تصویب یونسکو نیز قرار گرفته است.
 
مولوی با بیان اینکه در همدان صنعتی که بتوان برای شهر درآمدزایی به همراه داشته باشد، نداریم، افزود: کار اکثر مردم همدان کشاورزی است و امیدواریم بتوانیم با راه اندازی میدان میوه‌ و تره‌بار، رونقی در شهر ایجاد کنیم.
 
رئیس شورای شهر همدان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم تفاهم‌نامه‌ای با شورای شهر یزد منعقد کنیم و بتوانیم مسائل و مشکلات میدان میوه و تره‌بار را با هم بررسی کنیم زیرا در همدان اجازه احداث میدان میوه و تره‌بار دیگری در فاصله نزدیک را نداریم.
 
وی تاکید کرد: علاوه بر کسب تجربیات شورای شهر یزد در اجرای پروژه ها و سرمایه‌گذاری در بخش ‌های عمرانی و خدماتی، می‌توانیم مبادلات فرهنگی بسیاری نیز میان یزد و همدان برقرار کنیم.
 
مولوی خاطرنشان کرد: به طور قطع با مبادلات فرهنگی میان یزد و همدان می توانیم به تعاملات خوبی بین دو شهر و شوراهای آن و شهرداری یزد و همدان برسیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..