معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار:

مدیران به مردم و نیازهای آنها پاسخگو باشند

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای اداری شهرستان تفت با تاکید بر پاسخگویی مدیران دولتی به مردم، ‌خواستار شناسایی عوامل نارضایتی مردم در جامعه شد.

به گزارش یزدی نیوزجلسه شورای اداری شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و فرماندار تفت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

"محمدعلی طالبی" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت که به‌منظور معرفی "سعید پرویزی" به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت ‌برگزار شد ‌ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های فرماندار و همکاران فرمانداری و شورای اداری شهرستان تفت در انجام مسئولیت ها و وظایف خود، ‌گفت: با توجه به تغییر در ساختار اداری فرمانداری‌ها و ایجاد معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری، انتخاب فردی واجد شرایط برای این مسئولیت مدنظر بود.
وی ادامه داد: جناب پرویزی فردی باتجربه و تعهدکاری خوب برای این ‌سمت است، تا امروز در معاونت دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری انجام‌وظیفه می‌ ‌کرده و ایشان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت را با گشاده‌رویی پذیرفت و از امروز در خدمت‌رسانی به مردم شهرستان تفت انجام‌وظیفه خواهد نمود.
طالبی افزود: با اضافه شدن این نیرو به مجموعه فرمانداری و پیگیری هر چه‌بهتر مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی در سطح شهرستان و تمرکز معاون دیگر بر روی مسائل عمرانی و برنامه‌ریزی شاهد ارتقا‌ی فعالیت‌ها در سطح شهرستان خواهیم بود و نتیجه‌ آن را در تعامل مجموعه مدیران شهرستان، نهادهای مردمی و شوراهای اسلامی مشاهده خواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: فلسفه‌ همه‌ تغییر و تحولات و اصلاح چارت، بحث خدمت به مردم است و توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای تبریک دارد اما واقعاً در شرایط ‌فعلی هرکس وارد مسئولیتی می شود باید با عزم راسخ و تلاش مضاعف شبانه‌روزی همه‌ سختی‌ها را تحمل نماید تا خدمت‌رسانی به مردم به نحو شایسته انجام شود.
طالبی خواهان پاسخگویی مدیران به مردم و نیازهای آنها شد و گفت: شاید نمای کلی وضعیت کشور برای عده‌ای از مردم روشن نباشد و هم‌چنین افراد و گروه‌هایی بدون توجه به موانع و مشکلات امروز جامعه، بخشی از مشکلات و نقاط ضعف ها را به این دولت و مدیران دولت تدبیر و امید نسبت می‌دهند که در این وضعیت هیچ‌چیز بهتر از یک جریان روان پاسخگویی در سطح جامعه نیست که این نوع رفتار را خنثی نماید.
وی افزود: هم بحث شفافیت و هم پاسخگویی، ضرورت کلیدی در شرح وظایف مدیران دارد، باید مدنظر مدیران قرار گیرد و ارتباط نزدیک با مردم در این شرایط می‌تواند کمک خوبی به مدیران باشد تا شرایط برای بیان دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادهای مردم فراهم شود.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: ‌پاسخگویی کامل به نیازها و ابهامات مردم باید سرلوحه فعالیت مدیران قرار گیرد تا با کمک مردم این شرایط را پشت سر بگذاریم و به برنامه دولت در بخش‌های مختلف بپردازیم.
طالبی خواستار شناسایی عوامل نارضایتی مردم در جامعه شد و گفت: در شرایط فعلی هر مدیری در حوزه مسئولیت خود باید شرایط نارضایتی مردم و عواملی که ممکن است موجب نارضایتی آنها شود را شناسایی نموده و برای حل آن برنامه داشته باشد و اگر نکاتی می‌تواند در استان موردتوجه قرار گیرد برای مسئولان استان احصا گردد.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود تاکید کرد: هر نکته‌ای که موجب ابهام‌آفرینی، انشقاق و عدم انسجام مردم باشد باید شناسایی‌شده و رفع گردد ‌زیرا در زمان فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملی و انسجام نیاز داریم، اختلاف‌سلیقه‌ها و اختلافات سیاسی را باید کنار گذاشت و بر وحدت و انسجام ملی متمرکز شد.
فرماندار شهرستان تفت نیز در این جلسه از تلاش‌های "ناصر دهقانی" معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان که مسئولیت کامل معاونت را تا به امروز بر عهده داشت، تشکر کرد و" سعید پرویزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری را نیروی فعال ‌و خوش‌فکر‌ی دانست و اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی بین معاونان بیش‌ ‌از گذشته مشکلات شهرستان تفت را بررسی و پیگیری نماییم و گام‌های مؤثری در رفع این مشکلات برداریم.
"‌محمد محامدی" با ‌اشاره به دیدار مدیران ارشد کشور با رئیس‌جمهور خواستار وقت گذاری بیشتر مدیران و پاسخگویی ‌آنها به مردم شهرستان شد و افزود: با توجه به موقعیت حساسی که کشور در آن قرار دارد از مدیران خواستارم که بیش‌ از گذشته برای حل مشکلات مردم وقت بگذارند و روسای ادارات و کارکنان بسیار شفاف و صریح به درخواست های مردم پاسخ دهند.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..