رونمایی از کمپین ایست،آب نیست

با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر از کمپین ملی ایست ،آب نیست در جهت صرفه جویی آب که توسط جوانان هلال احمر راه اندازی شده ، رو نمایی شد.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور دکتر صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر از کمپین ملی ایست ،آب نیست که در جهت حساس‌سازی بحران آب در استان یزد و دیگر نقاط کشور توسط جوانان هلال احمر راه اندازی شده ، رو نمایی شد.

 
جوانان هلال احمر استان یزد با توجه به کمبود آب در سطح استان و کشور به کمپین ایست ، آب نیست را راه اندازی تا شروع کننده این طرح و مروج فرهنگ مصرف آب و صرفه جویی در سطح جامعه باشند
 
استان یزد یکی از کم‌آب‌ترین استان‌های کشور است، آگاه‌سازی مردم در مورد کاهش مصرف آب و مصرف هوشمندانه بسیار مهم و ضروری است.
 
حساس سازی و آگاه سازی مردم استان در مورد مصرف هوشمندانه آب، حساس‌سازی مردم کشور در مورد کم آبی استان یزد، جذب مشارکت بیشتر مردمی در راستای حفاظت از منابع آبی استان و حساس‌کردن گروه‌های تأثیر‌گذاران استان در مورد بحث کم آبی و بحران آب در استان را از جمله اهداف راه‌اندازی کمپین ایست آب نیست عنوان شده است.
 
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با حمایت کامل از این طرح ،اظهار داشت : از شروع این حرکت زیبا و موثر توسط جوانان هلال احمر بسیار خوشحالم وبا این حرکت میتوان گفت سازمان جوانان جدا از اهداف خود میتواند در مسائل دیگر جامعه با محوریت اعضا جوان و داوطلب خود پیش قدم و وارد شود
 
دکتر صابونچی گفت : امید که جوانان هلال احمر بتوانند فرهنگ صرفه جویی مصرفع بهینه آب را در جامعه جاری کنند.
 
همچنین علی گنج کریمی معاونت جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر نیز با تشکر و قدردانی از جوانان هلال احمر استان یزد از شروع این کمپین با امضا میثاق نامه به این کمپین پیوست.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..