امام جمعه یزد:

تخریب خط لوله آب انتقالی به استان یزد، توطئه علیه امنیت ایران است

امام جمعه یزد با بیان این‌که مسئله آب مهمترین دغدغه کشور است، گفت: خرابکاری و تخریب خط لوله آب انتقالی به یزد، توطئه اجتماعی استکبار علیه امنیت ایران و استان‌های یزد و اصفهان است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد، با اشاره اهمیت فرا رسیدن سالروز شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: دشمنان دین و انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون سعی دارند با ترور نخبگان دینی و علمی جمهوری اسلامی ایران را از مسیر پیشرفت و استقلال دور کنند.

 
وی ۱۱ تیرماه را از دیگر رویدادهای مهم و تلخ در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: منافقان با شهادت رساندن آیت الله صدوقی سعی کردند ملت را نسبت به انقلاب بدبین کنند.
 
امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی برای مقابله با توطئه دشمنان، گفت: توطئه استکبار تمام شدنی و صبر و مقاومت ملت بیدار ایران اسلامی پایدار است.
 
ناصری یزدی ولایت مداری را رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب در چند روز گذشته سعی کردند با نفوذ در بین بازاریان کسبه تهران و یزد را مجبور به تعطیل کردن بازار کنند، که خوشبختانه با هوشیاری و ولایت مداری بازاریان استان تهران و یزد مواجه شدند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد، محاصره اقتصادی را یکی از توطئه‌های اخیر استکبار جهانی علیه نظام و ملت ایران دانست و بیان کرد: راه‌اندازی جنگ روانی توطئه شوم استکبار در عصر امروز است.
 
وی با اشاره به ایجاد وحدت و همبستگی توسط مسئولان و دست‌اندرکاران نظام، اظهار کرد: ایجاد تحول یکی از رسالت های امروز مسئولان نظام است.
 
امام جمعه یزد با بیان این‌که استقلال و توسعه اقتصادی و اجتماعی، هدف توطئه دشمنان انقلاب است، گفت: تبعیت از آمریکا و همراهان آن ذلت است.
 
ناصری یزدی خطاب به مسئولان نظام، تأکید کرد: دولت باید از تمام نیروهای خود برای ایجاد وحدت و توسعه کشور استفاده کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد کنترل گمرکات را از دیگر ضرورت‌های اجرایی دولت برای مدیریت بهتر دانست و افزود: مدیریت و رفع مشکلات کشور بیش از هر چیز به وحدت بین مردم و ملت بستگی دارد.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله آب را یکی از دغدغه‌های جدی کشور عنوان کرد و گفت: من از نزدیک شاهد فعالیت شبانه روزی مسئولان استان به ویژه استاندار یزد برای رفع مشکل کم آبی استان هستم.
 
امام جمعه یزد با اشاره به موضع تخریب خط لوله انتقال آب، بیان کرد: تخریب خط لوله آب انتقالی به استان یزد به خرابکاری هدفمند از سوی استکبار جهانی تبدیل شده است.
 
ناصری یزدی، گفت: خرابکاری به منظور تخریب خط انتقال آب را توطئه اجتماعی استکبار علیه امنیت ایران و استان‌های یزد و اصفهان است.
 
وی در پایان با اشاره به ضرورت مدیریت منابع آبی استان یزد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از حفر چاه‌های جدید و صرفه جویی از جمله راهکارهای موثر در مدیریت منابع آبی استان یزد است.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..