معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مهم‌ترین مشخصه فعالیت‌های دانشجویی، مطالبه گری و حرکت بر مدار منافع مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر اهمیت نقش آفرینی تشکل های دانشجویی در جامعه تاکید کرد و گفت: تشکیل مجمع تشکل‌های دانشجویی از هر گرایشی زمینه انسجام بخشی به فعالیت های دانشجویی را فراهم می سازد.

به گزارش یزدی نیوزنمایندگان تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار کردند و در راستای نقش آفرینی دانشجویان در موضوعات مختلف جامعه به تبادل نظر پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این دیدار بیان کرد: مهم‌ترین مشخصه فعالیت‌های دانشجویی، مطالبه گری و حرکت بر مدار منافع مردم است و فعالیت دانشجو به عنوان قشر پیشرو جامعه همیشه مبتنی بر نوعی آینده نگری بوده است.
«محمدعلی طالبی» افزود: بیان خواسته ها و تقویت حس مطالبه گری در جامعه ارزشمند است و ارائه راه حلی مبنی بر تشکیل مجمع دانشجویان اصلاح طلب استان به عنوان راهکاری برای انسجام بخشی به فعالیت تشکل های دانشجویی رویکردی ارزشمند و شایسته توجه می باشد.
طالبی ادامه داد: نباید توان و نگاه های دانشجویی در فضای داخل دانشگاه محدود باقی بماند کما اینکه در تاریخ این سرزمین اثرگذاری فعالیت های دانشجویی بسیار بالا بوده و بسیاری از حرکت های اصلاحی و جریان های فکری از دانشگاه شکل گرفته و شروع شده است.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: باید با همفکری و کمک یکدیگر این جایگاه تاثیرگذار را تقویت کنیم که ایجاد مجمع تشکل های دانشجویی اصلاح طلب و سایر تشکل های سیاسی و اجتماعی فعال در عرصه دانشگاه می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: نه تنها دانشجویان اصلاح طلب بلکه تمام گروه ها و گرایش های سیاسی دانشجویی و فعال را مورد حمایت قرار داده و تشکیل مجمع می تواند پایگاه خوبی برای همگرایی و انجام برنامه های وسیع تر در این زمینه را فراهم آورد.
 
 
وظیفه ما ایفای نقش در جایگاه حامیان مردم و منافع ملی است
 
 
طالبی با تاکید بر حفظ منش، دیدگاه و اعتقاد برای حرکت در مسیر منسجم، ‌گفت: وظیفه همه ما این است که علاوه بر ایجاد فضایی مناسب تر برای فعالیت های سیاسی به پیگیری مطالبات دولت از یکسو و ایفای نقش در جایگاه حامیان مردم و منافع ملی ورود پیدا کنیم و در این عرصه هیچ گروهی بر دیگری ترجیح ندارد و وظیفه ای همگانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بیان کرد: جایگاه قشر دانشجو در متن جامعه و مردم است، در راستای بهره مندی از این جایگاه و ایفای نقش فعالانه در عرصه های مختلف نیازمند تلاش جدی هستیم و امید است تشکیل مجمع دانشجویان اصلاح طلب در استان نویدبخش حرکتی ماندگار در این زمینه باشد.
گفتنی است نمایندگان تشکل های دانشجویی اصلاح طلب ‌استان نیز در این نشست به بیان مشکلات و دغدغه های پیش روی دانشجویان در توسعه فعالیت ها و اثرگذاری اجتماعی پرداختند و حمایت دستگاه های اجرایی و نظارتی استان به ویژه در حوزه دانشگاه را برای بهبود شرایط و رونق برنامه های دانشجویی گروه های مختلف خواستار شدند.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..